Lijkt me onmogelijk ...

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Katja77, 28 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Op 16 oktober had ik deze test , zie afbeelding...

Vandaag had ik een interne echo en daar was eigenlijk alleen een zwarte holte te zien. Ik vermoedde zelf zo'n 6 weken zwanger te zijn.

De verloskundige zei dat het mogelijk was dat ik minder lang zwanger was en noemde 7/8 oktober als mogelijke conceptiedatum. Lijkt me toch praktisch onmogelijk om 7 dagen later dan als zo'n duidelijke test te hebben.

2. LianneE

LianneE Niet meer actief

Ohh bah wat een onzekerheid.. Ik zou je niet durven zeggen of dat kan. Mag je over een week weer terug? Ik duim voor een goede afloop!

3. em3

em3 Actief lid

25 feb 2014
    380
    3
    18
    NULL
    NULL
    Hey hier hetzelfde verhaal. Ik had ook 2-3 staan en daarvan uitgaande had ik met 7/8 weken een echo. Maar ik was maar 5.5 weken... Hartje klopt wel. Kan dus eigenlijk ook niet. Ik mag volgende week donderdag weer. Duimen meid.

4. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Jeetje wat een onzekerheid! Ik ga er geen uitspraken over doen, want heb er niet genoeg verstand van. Sterkte met afwachten en ik hoop heel hard met je mee op een goede afloop!

5. frietmiep

frietmiep Actief lid

11 jun 2010
    135
    0
    16
    NULL
    NULL
    Kan indd wel hier ook ik teste 13 okt positief op 3 dagen voor nod dacht vandaag 6 weken te zijn maar blijk pas 5,3 dagen te zijn dus ook met 3 weken al positief getest! Lijkt indd onmogelijk...

6. em3

em3 Actief lid

25 feb 2014
    380
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb natuurlijk weer heel veel gegoogled en gelezen dat het vruchtje het nog kan inhalen (de echoscopist zegt van niet) of dat het verkeerd gemeten kan zijn. Het is echt vervelend. Het enige wat we kunnen is afwachten. Wanneer mogen jullie je tweede echo? Ik had hem afgelopen vrijdag en mag volgende week donderdag weer.

7. em3

em3 Actief lid

25 feb 2014
    380
    3
    18
    NULL
    NULL
    Owja en ik heb ook gelezen dat de innesteling langer kan duren? Nouja, hou moed, hoop doet leven!

8. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Ik mag over twee weken weer ...
    Ik vind de onzekerheid vooral erg vervelend. Zou het liefst NU, direct, meteen duidelijkheid willen. maar goed zo werkt het niet ...

9. em3

em3 Actief lid

25 feb 2014
    380
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ja, dat heb ik ook. Verschrikkelijk. Ben zo bang dat het hartje straks niet meer klopt. Ik hoop natuurlijk dat het straks allemaal goed komt en ineens heel snel gegroeid is. Duw ook steeds op mijn borsten om te voelen of ze dan nog wel pijn doen. Slaat nergens op. Maar de echoscopist feliciteerde ons toch 'voorzichtig'. Ze heeft al veel dingen gezien in de praktijk zei ze. Er kan van alles gebeuren en niet de hoop verliezen.

10. em3

em3 Actief lid

25 feb 2014
    380
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb trouwens een verhaal gelezen van iemand die ook dacht zes weken te zijn. Toen hadden ze gezegd dat het een mk zou worden. 2 weken later zat ze mooi op 8 weken. Tja...

11. Jolina

Jolina Niet meer actief

Hebben ze eerder geen bloedgeprikt om te kijken of je hcg genoeg steeg?

12. em3

em3 Actief lid

25 feb 2014
    380
    3
    18
    NULL
    NULL
    Bij mij niet. Doen ze denk ik niet standaard.

13. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.050
    2.186
    113
    Brabant
    Ja het kan:)

Hier bij 6w ook een'lege' echo. Bij 7 weken was ze er ineens wel en ook echt 7 weken. Gyn kon t niet verklaren.
    Omdat ik ook behoorlijk vloeide was het wel echt een verrassing. Succes

14. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    jeetje vervellend die onzekerheid, ik duim voor een goede afloop.

15. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

Wat spannend! Ik hoop voor je dat het goed zit! Trouwens een vroege echo. Hier doen ze het pas na acht weken, dan heb je die onzekerheid niet. Was er een speciale reden dat de echo zo vroeg was of is dat standaard in de praktijk waar jij heen gaat?

16. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Ach Katje, wat zal je in de rats zitten! Dat was even niet wat je wilde horen denk ik.
    Ik zou je adviseren om via je huisarts (of gyn?) even te vragen of je morgen en maandag bloed mag prikken. Meestal is goed aan de HCG-stijging te zien of er een goede zwangerschap zit.

Sterkte meis, en ik hoop op een goed afloop!

Liefs BB

Deel Deze Pagina