Pijn tepels

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Euhmzz, 12 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Euhmzz

Euhmzz Actief lid

14 jun 2007
    465
    0
    0
    Sinds een paar dagen worden mijn tepels steeds stijf en dit doet PIJN. Kan ik hier iets tegen doen, of moet ik het gewoon ondergaan? :)

2. laatje

laatje Fanatiek lid

5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Ik heb er meestal last van bij kou (bv in supermarkt, erg vervelend). daar is weinig aan te doen. Wat je kunt proberen is een warme doek / kruik. Warme douche wil ook wel helpen. Dus warmte doet wel goed..

3. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Ik heb het ook al vanaf ehm, vanaf een week of 4, en het gaat gewoon nog vrolijk verder... :)
    Zeker met kou is het heel vervelend.
    Maar het is ongevaarlijk en je kunt er niks aan doen helaas.

4. Nick26

Nick26 Lid

12 nov 2007
    7
    0
    0
    Ik heb dat ook (helaas...) tijdens mijn hele zwangerschap gehad. Ik sloeg dan thuis altijd een dikke fleece deken om me heen. Wrijven hielp ook wel een beetje. Dat is natuurlijk wel lastig in de supermarkt ;) Maar met een 5 tot 10 minuten trok het altijd wel weer weg.

5. Euhmzz

Euhmzz Actief lid

14 jun 2007
    465
    0
    0
    Maar wat is dan de reden eigenlijk dat dit pijn doet? Heb dit eerder nog niet gehad.
    Of is er geen verklaring voor, zoals met meerdere zwangerschapkwaaltjes het geval is?

6. Nick26

Nick26 Lid

12 nov 2007
    7
    0
    0
    Ik weet eigenlijk niet waarom het zo'n pijn doet. Er gebeurt natuurlijk van alles in je lijf onder invloed van de zwangerschapshormonen. Ook in je borsten. Ik denk dat ze door die hormonen super gevoelig worden.

Deel Deze Pagina