Even een vraagje. Ik hoor/lees wel eens dat hoe meer zwangerschappen je hebt gehad hoe sneller je buik groeit. Klopte dit ook bij jullie ? Ik groeide bij Levi en Milou* namelijk al snel ( op deze foto was ik 10 weken zwanger van Milou* ) en maak me ernstig zorgen hoe lang ik mijn buikje deze keer verborgen kan houden.
Dat is al een mooi buikje voor 10 weken! Ik heb overigens geen ervaring met meerdere zwangerschappen, maar mss kun je zelf ook nagaan of je bij de tweede ook sneller dikker werd dan bij de eerste? Hoe dat bij een derde zit weet ik eigenlijk niet.
Ja werd bij Milou* zeker wel sneller dikker dan bij Levi. Daarom heb ik er een hard hoofd in dat ik het nog lang verborgen kan houden. Bij Milou* had ik met 6 weken al zo'n buikje dat ik mijn broeken niet meer dicht kreeg.
Wow, dat is snel!! Ik wens je in ieder geval een fijne/goede zwangerschap toe!! Zullen vast nog reacties volgens van mensen die er wel ervaring mee hebben!
Dat heb ik ook,maar het zijn die eerste 3 maanden ook m'n darmen die meespelen.Succes met je geheimhouding!
herkenbaar hoor, buik bij derde groeit sneller, de boel immers al vaker opgerekt, dus dat gaat makkelijker