sterke geur afscheiding

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door snoepje84, 19 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snoepje84

snoepje84 Niet meer actief

Hallo dames,

Een vraagje sinds een week of twee heb ik gemerkt dat ik sterk ruik van onder als jullie begrijpen wat ik bedoel. Ik snap dit niet zo douche elke dag en verzorg mijzelf altijd erg goed. Maar zodra ik bijvoorbeeld klaar ben met douchen amper 10 minuten later ruik ik weer een sterke vieze geur. Ik ben nu 9 weken zwanger voorheen was dit niet zo. Het is zelfs zo erg dat me man het gisteren ook zei best wel gênant eigenlijk.. ik durf geen lactasyd enz te gebruiken want weet niet of dat wel ok is nu met de zwangerschap. Is deze probleem te verhelpen? Wie heeft er tips enz? Ik heb binnenkort sowieso een afspraak met mijn vk moet ik dit dan ook aangeven?

Alvast bedankt!

2. roomsoesje27

roomsoesje27 Bekend lid

28 jul 2013
    899
    1
    16
    Assen
    Ik heb dat sinds 4 dagen, het ruikt een beetje naar zweetvoeten niet echt fris.
    Je zou het voor de zekerheid even kunnen laten checken, tijdens de zwangerschap komen schimmelinfecties ook wel voor.

3. snoepje84

snoepje84 Niet meer actief

Klopt! Ik wist het juiste woordje er niet voor maar jij slaat de spijker op zn kop. Zal t zeker ook aan de vk voorleggen een infectie is niet niks.

4. babbel1983

babbel1983 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.338
    302
    83
    Ik zou hiervoor toch een afspraak bij je huisarts maken. Een verloskundige moet dit wel weten ivm je medische gegevens, maar de HA zal je iets voor de behandeling kunnen geven.

5. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het kan ook heel goed zijn dat het zo lijkt omdat je veel beter bent gaan ruiken. Zo stonk ik heel erg naar zweet (dacht ik) maar mijn vriend rook dit niet haha. Maar ff na laten kijken kan nooit kwaad

6. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Ik had dat ook, was geen schimmelinfectie. Ik waste me gewoon elke dag 's ochtends en 's avonds en verder vrij weinig aan te doen. Je kan wel Lactacyd gebruiken hoor, dat kan helpen.

7. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    ik heb heel af en toe met na het plassen (sorry) met het afwegen (nog een keer sorry) een heeeeeel klein beetje bruin. Altijd maar 1x. Hebben jullie dit ook wel eens?

8. Flubje

Flubje Niet meer actief

Afscheiding kan erg veranderen door de hormonen. Hoeft niets te zijn.
    Gewoon wassen met water. Lactasyd etc is sowieso slecht omdat dat de zuurgraad nog eens extra in de war brengt..

9. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    Ik heb er ook last van. Bij mij was het verder ook niks, maar ik ben allang blij dat mijn vriend het niet ruikt.
    Ik irriteer me er zelf wel aan en ik was ook gewoon alleen met water en elke dag een schone onderbroek aan. Je kan er voor de rest vrij weinig aan doen.

Maar als je het niet vertrouwd zou ik het zeker voorleggen aan de vk of de ha :)

Deel Deze Pagina