Ben gewoon benieuwd. Justin was vanavond nog even aan het buiten spelen en pakte de stoepkrijt. Hij maakte een ovaal, tekende er oogjes in, een neusje en een mond. Toen ik vroeg of hij nog armen en benen moest hebben tekende hij ze op de plek waar ze 'horen' en toen ik vroeg waar de haartjes vh poppetje waren, tekende hij ze er ook bij op vrijwel de goede plek. Moet zeggen dat ik stomverbaasd was, nog niet lang geleden was het alleen nog maar krassen en nu dit.. Naja ben nieuwsgierig wanneer jullie kind dit kon. Deze is met 3e been hihihi
Wat leuk Die van mij (is 3 maandjes jonger) kan dat zekers nog niet. Ze probeert soms de zon te maken, maar het rondje "lukt" aardig, maar de rest is nog gekras, hihi. Leuk hoor Vond het gisteren hier ook wel grappig. Het fietsje snapt ze ook niet niet (de trappers dan), maar steppen kan ze wel weer. We zijn gisteren voor het eerst buiten gaan steppen...trots dat ze (en mama natuurlijk) was...
wat leuk! ook leuk voor in zijn album of zoiets. Mijn mannetje doet dat nog niet die krast nog lekker maar heeft tegenwoordig wel interess in kleurplaten. Eerder moest t echt een leeg vel zijn, nu vind ie dat weer leuker. Hij is trouwens bijna even oud
heel knap! kan danisha ook nog niet hoor.. ze kan soms net een rondje haha... ik merk wel al verschil met tekenen want eerst ging ze klakkeloos krassen en nu gaat ze bewust iets "inkleuren" ze kan overigens wel ineens zomaar tot 10 tellen in het engels hahahahha allemaal door dora!
das netjes hoor hier kon ze al wel lang netjes binnen del ijntjes maar echt poppetje vanaf 3 jaar hihi. vodn ze ervoor niet echt intressant wel eens mee bezig geweest maar vodn ze niet leuk hihi. net als met fietsen dat kan ze ook nog neit zo lang ook ong vanaf 3 jaar toen we dr een fiets gaven voor der verjaardag ervoor wilde ze ehtn iet leren.