Onze zoon is nooit zo'n super slaper geweest. Altijd korte haze tukjes. s' Nachts sliep hij vrij snel door, al is het wel een vroege vogel. Dat is het nog steeds . Even niet over het slapen s' nachts, want dat is een beetje verstoord doordat hij tanden krijgt. Nummer 6 is onderweg. Ik heb gelezen, gehoord, whatever, dat naar mate je baby ouder wordt hij/zij steeds minder slaap nodig heeft. Ik merk juist bij onze zoon op, dat hij heel vaak ontzettend moe is, ook nadat hij een korte of lange tuk heeft gemaakt. Het lijkt wel alsof hij juist MEER slaap krijgt i.p.v. minder Is dat normaal? Komt dat omdat hij minder behoefte heeft aan eten in wat voor vorm dan ook? Het is een gezond manneke hoor, maar dit is weer ff nieuw voor ons, vandaar de vraag. Alvast bedankt. Oja, onze zoon is bijna 10 maanden oud.
Volgens mij kan dat wel hoor. Ik vond dat Isabella toen ze meer ging doen ( kruipen et cetera) ook iets meer ging slapen. Als je het niet vertrouwd kun je natuurlijk altijd bellen met je huisarts of het consultatiebureau
Heeeeeeel herkenbaar hoor, idd ze gaan meer ontdekken, meer prikkels en zoals kruipen, beetje staan, zitten etc kost meer energie en slapen ze dus meer of zijn wat moeier.
Hier ging dat ook op en neer. Vaak ook als er overdag dingen geleerd werden. Of 's nachts spoken van de tandjes. Maar ook bij de overgang naar een slaapje minder. Waarschijnlijk trekt dat wel weer bij..
Hoi Hier net zo. Mijn buurvrouw is ruim een maand later bevallen, Haar kindje was in het begin echt een slaapkop en mijn dochter niet. En nu is het omgekeerd. Dus dat kan inderdaad veranderen. Hier kwam het ook door kruipen, lopen ect.