Mitchell lacht heeeeel af en toe hard op en dat vind ik zo leuk, hij schatert dan echt! Jammer genoeg doet hij dit niet zo heel vaak. Verd is het een super blije baby hoor. Wel de hele dag een lach van oor tot oor en hij is super vriendlijk naar iedereen, maar ik zou het zo leuk vinden als hij wat vaker met geluid lachte zeg maar. Is dat normaal dat hij dat niet zo vaak doet, hoe is dat met jullie baby's van ongeveer de zelfde leeftijd?
hier hetzelfde hoor. Ze heeft een tijdje 'meer' hardop gelachen, maar ook toen kwam het maar weinig voor. Ze lacht wel heeel veel maar dat schaterlachen (inderdaad zoooo schattig), dat doet ze pas als ze heeeel erg in haar element is. Het is pas 1 keer gebeurd dat ze, zonder dat wij ook maar iets deden, uit zichzelf heel hard ging schaterlachen! Volgens mij is het normaal. groet Amber
Mijne dametje is een maandje jonger en heeft tot nu toe 3x z'n schaterlach gehad. Ik probeer het wel maar meestal doet ze het niet. Denk dat ze het doen wanneer ze er zin in hebben. Het is idd wel ontzettend leuk om te horen en te zien.
Hier word ik meerdere keren per dag verrast met een schatter lachtje. Jason vind het leuk om op schoot te staan en als ik hem dan een beetje laat springen zeg maar ligt hij helemaal in een deuk. Zo lief om te zien en horen. Groetjes
hier lacht hij maximaal 1x per dag hard op, t word wel steeds langer achter elkaar. super om te horen hé