Op het CB zeiden ze dat ik maar moest afwachten, want hij bleek een knobbel in zijn nekje te hebben (bleek de bijna afgescheurde spier te zijn).Zodra we buiten stonden zei ik gelijk: "we wachten niks af" en heb ik een verwijzing geeïst bij de huisarts (deze wilde namelijk niet 1 geven), voor de kinderfysiotherapie. Ikzelf heb de osteopaat ingeschakelt, gezien ik hier zelf ook liep vanwege mijn bekkeninstabiliteit voor én na de zwangerschap. Al met al heeft het bijna 6 maanden geduurd voordat hij "normaal" functioneerde en ben ik ontzettend blij dat ik soms erg eigenwijs ben en doorgezet heb. Hij was toen 6 weken (eerste bezoek aan het CB) Vertrouw je het niet, laat je hem toch nakijken?! Dan weet je in ieder geval zeker dat alles in orde is. ik hoop dat ik je nu niet teveel ongerust gemaakt heb. Succes ermee, Groetjes, vonneg
Jelle draaide ook pas op zijn buik met 6 mnd, hoor. Als je je erg zorgen maakt zou ik idd even met de huisarts praten... Hij tijgert sinds 2.5 week, kruipt sinds 1.5 week en sinds afgelopen zaterdag trekt hij zich op aan de box tot hij op zijn knieen zit... Het kan dus hard gaan.. Sinds hij mobiel is, is hij ook weer gezellig... Het was volgens mij gewoon frustratie dat hij niks kon dat hij zo chagrijnig was...
Met ongeveer 5 a 6 maanden rolde onze zoon zich op de buik en terug. Hij begon toen ook gelijk met tijgeren. Daarna ging hij regelmatig op zijn knietjes zitten en nu sinds deze week kan hij uit zich zelf gaan zitten
Seff kan nog steeds niet omrollen, wel heeeeel ver op zn zij maar verder ook nog niet en zitten wel een beetje maar nog niet heel stevig, ach ja komt vanzelf! blijft ie lekker lang baby! daarintegen kan hij alwel redelijk babbelen, hij zegt al pappa, haaaa- tsoooeee! (niezen) - hondje en lekker nep hoesten! haha het is het één of het ander he?