ik kan niet wachten!! dank je wel voor je reacties... ik dacht bij mijn 1e zwangerschap rond de 17 weken. Dus daar ga ik nu ook maar vanuit!!!
Ik pas sinds 20 weken! Meteen wel elke dag, dus waarschijnlijk heb ik het wel eerder kunnen voelen, maar niet door gehad! Ik was ook altijd druk in de weer.
Bij de eerste met 14 weken en 5 dagen (voorligende placenta) Deze zwangerschap met 11 weken en 4 dagen (achterliggende placenta).
De 1e met ongeveer 16 weekjes en rond de 20 weken ook van buitenaf. Deze keer voel ik ons kleintje al vanaf een week of 12 elke dag. Begon met af en toe een plopje en vanaf ongeveer 16 weken is het van buitenaf te voelen. Nu voel ik heel veel gedraai en getrappel. Bij de 1e lag de placenta voor en deze keer ligt hij achter.
De eerste pas met 20 weken maar dat was helemaal een bijzonder verhaal! Maar de tweede met 15 weken(placenta voor) en mijn buikbeebje met 13 weken(placenta achter) al!
De eerste met 17 weken toen lag mijn placenta hoog achter, nu ben ik 13 weken en voel ik het ook, vooral wanneer ik rustig in bed lig of op de bank zit, maar hoe mijn placenta nu ligt, geen idee...
eerste: week of 17 eerste plopje, week 19 duidelijk en regelmatig nu: week 15 eerste plopje en nu af en toe heel zachtjes
Eerste tussen de 16 en 17 weken en nu af en toe rond de 13de week Is denk ook meer dat je het nu herkent wat je voelt
Dochter bij 15 weken, deze zwangerschap met 12 weken al. Bij dochter placenta achter. Deze zwangerschap laag voor
nou ik dacht dus al dat ik het kindje gevoelt had, maar denk neee dat kan niet. Daarna voelde ik weer gekriebel van binnen, vooral als ik me erop consentreer! Ben wel heel tenger gebouwd. Maar ik twijfelde... ach wie weet voel ik het snel weer eens...!!
Ik voelde mijn dochter pas met een week of 22 en bij deze zwangerschap sinds deze week duidelijke trapjes, sinds week 16 wel borreltjes en kriebeltjes af en toe.
Met smacht wachten wij erop! Ik ben nu 16 weken en voor mijn gevoel heb ik het nog niet gevoeld, dit is mijn eerste zwangerschap dus weet ook niet "echt" hoe het voelt, ben benieuwd!
heel zeker weten vanaf een week of 16, maar achteraf al eerder gevoeld bij ongeveer 13 weken. Placenta ligt bij mij hoog achter en ik heb erg weinig vet en een druk kindje
Mijn oudste 15 weken, buitenaf 18/19 weken. Mijn middelste 12 weken, buitenaf 16 weken. Jongste 11 weken, buitenaf 15/16 weken.
Mijn dochter met 14 weken. Ben nu 8 en dacht van het weekend te voelen, maar dat lijkt me sterk. Dus óf ik ben verder, óf het waren m'n darmen denk ik.
@chocoladekoekje, ja dat had ik dus ook! ik twijfelde ook maar het waren volgens mij ook niet mijn darmen want het was echt gekriebel. Maar denk tja ben nog maar 11 weken dat kan niet!! Ik kijk er ook naar uit om het echt te voelen maakt het allemaal wat echter! haha