vanaf wanneer konden jullie de baby voelen in je buik?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door rensje, 5 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Gisteren:D

Het voelde als een "plopje" dus ik weet het niet zeker.
    hoop dat ik het snel weer voel!

2. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Ik voelde de kleine ergens tussen de 16e en 17e week!

3. cheetara

cheetara Actief lid

13 nov 2011
    396
    0
    0
    thuismanager
    Hoogvliet
    Met 17 weken voelde ik duidelijk iedere dag een keertje een soort van duwtjes / schopjes, en sinds een aantal dagen (ong. 18 weken) iedere dag meerdere keren per dag.

Het is m'n eerste zwangerschap.

Ik voelde de kleine al eerder maar dat waren meer dingen als dat het leek op een veertje langs m'n buikwand heel zachtjes of een zacht stofje, en een keer voelde het alsof er een muisje aan de binnenkant van m'n buik zat. En dat voelde ik 1keer per week als ik mazzel had vanaf zo'n beetje 13 à 14 weken.

4. Eerste keer met 15+4 (en met 19 weken hard)
    Tweede keer met 13 weken (en met 14 weken werd ik hard geschopt)

5. xHope

xHope Actief lid

14 jan 2012
    107
    0
    0
    Met 16 weken voelde ik gekriebel en plopjes, en vanaf 19 weken voelde ik hem echt goed schoppen en voel en zie hem zelfs bewegen word steeds meer ben nu 22 weken. (1e kindje) mijn placenta ligt achter en ik ben slank (weet niet of dat er mee te maken heeft maar hoor wel eens dat het best snel is dat ik hem al voelde) :D

6. Lilotje

Lilotje Bekend lid

28 aug 2011
    541
    0
    0
    Zo leuk, kan niet wachten tot ik straks iets voel! Ben pas in week 9 maar het lijkt me zooo bijzonder!

7. Anoniem1211

Anoniem1211 Bekend lid

14 jun 2011
    587
    5
    18
    NULL
    NULL
    In week 15 voelde ik voor het eerst een "plopje" en vanaf week 17 voel ik ons mannetje dagelijks. Dit wordt echt steeds meer! Ook aan de buitenkant is het nu goed voelbaar.

Hier ook placenta aan de achterkant, dus vandaar dat ik het snel kon voelen.

Deel Deze Pagina