Hoe heet die olie ook al weer...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jeldou, 26 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeldou

jeldou Bekend lid

8 jan 2007
    729
    0
    0
    Hoi!
    Er is olie op de markt voor om je :oops: "onderkant" :oops: in te smeren voor de bevalling. (pneur...) nog wat...
    Om het allemaal soepel te maken daaronder!
    Wie heeft het gebruikt en wie weet (nog belangrijker!) de naam en waar ik het kan krijgen?

2. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Weleda perenieum olie (Ik weet niet of ik het zo goed schrijf)
    bij de drogist.

3. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Kan ook met olivia olie (te koop bij de etos en het kruidvat enzo)

4. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    bij etos staat het ook bij de babyverzorgings producten

5. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Weleda is ook in reformzaken en bij drogisterijen te koop.

Succes!

6. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

ja werkt dat spul nou, is tegen uitscheuren toch?

7. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    2 woorden: totaal ruptuur :(

8. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Ohhhhh, hahahahaha, niet goed gelezen. DIe van olivia moet je niet kopen hoor! Is namelijk tegen striemen, niet tegen scheuren! Foutje!

9. Vlinder84

Oewaaah

10. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Men geeft aan dat doordat je het soepelder maakt het allemaal wat makkelijker kan meerekken en dat er dardoor minder kans is op echt uitscheuren. Maar het ligt er maar net aan hoe je bevalling verloopt natuurlijk.

11. Chantico

Chantico Niet meer actief

Ik heb het ook gekocht, maar de beschrijving van wat je moet doen heeft me nog niet heel enthousiast gemaakt om het meteen uit te proberen... Volgens mij lig je er heel ongemakkelijk bij. Moet trouwens nog wachten, want nog nét geen 34 weken en wil ook heel even aan m'n vk vragen wat die er van vindt.

Je partner kan het ook doen, maar ik vind het al lastig genoeg om m'n lichaam niet alléén nog maar een broedmachine te laten zijn. Als hij dan ook nog moet gaan masseren tegen uitscheuren, wat blijft er dan nog over aan romantiek...

12. Vlinder84

Ja precies, ik kan er amper bij om te scheren dus om dan ook nog eens iets tegaan smeren daar... Mijn vriend zou het niet erg vinden denk, maar romantisch en sexy is anders. Tenzij je er een leuk spelletje van kan maken haha :p

13. Chantico

Chantico Niet meer actief

Hij had het al wel aangeboden ja, maar ik ga het eerst wel even zelf proberen...

14. Krista B

Krista B Bekend lid

15 apr 2007
    603
    0
    0
    Ik heb een poging gedaan, vooral omdat ik erg bang was om uit te scheuren... Maar naar twee keer was ik het al helemaal zat! Het spul heeft een eigenaardig luchtje en daarbij is het niet echt comfortabel om jezelf in allerlei moeilijk bochten te wringen.

Tijdens de bevalling ben ik uitgescheurd, en heb hier echt helemaal niks van gevoeld! Ik denk dus dat het overbodige luxe is!

15. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    ook ik werd na het lezen van de omschrijving niet echt enthousiast. Het flesje staat nu ongebruikt op mijn nachtkastje....
    Je moet met je duim naar binnen, en dan met de olie daar masseren en later dan ook nog je peririum van de buitenkant masseren.

16. Vlinder84

Gatver, daar zou ik meteen een infectie van krijgen brrr

17. Dragoddess

Dragoddess Actief lid

9 dec 2007
    112
    0
    0
    Eindhoven
    Mijn vriend masseert mij om de dag, zelf doen lijkt me idd geen optie/ onmogelijke opgave. Hij vind het ook geen probleen, ziet het als functionele ondersteuning. Bovendien lijkt het hem ook geen pretje mij te zien scheuren. Ik ga er overgens niet voor met mijn benen wijd liggen, subtiel achterlang terwijl ik op mijn zij lig werkt prima. Of het werkelijk zal helpen kun je toch niet voorspellen, we merken wel dat het weefsel soepeler is geworden.

18. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.069
    2.204
    113
    Brabant
    haha, echt niet dat mijn man me deepdownunder gaan insmeren... je kunt hoogzwanger toch ook je eigen billen afvegen (hoop ik?) dus dan zal smeren ook wel lukken..
    Mijn broer legde trouwens laatst heel subtiel uit wat hij masseerde/insmeerde na de bevalling (ja, bij hun, na, weet niet meer waarom) het perineum was volgens hem"daar waar de rug overgaat in de buik" hahaha:)

19. marjolein98

25 jun 2008
    67
    0
    0
    Zeewolde
    Lieve mensen....geloof niet in die olie wonder zalfjes.

Ik zelf werk in de kraamzorg....enneh je scheurt van binnen uit...dus je kan smeren wat je wil....maar het helpt echt niet...

20. Jeslin79

Jeslin79 Actief lid

24 jan 2008
    386
    0
    0
    Ambtenaar
    Rotterdam
    Ik heb die perineum olie ook aangeschaft, bij 35 weken geloof ik. NA het lezen van de gebruiksaanwijzing, zakte de moed mij in de schoenen, met als gevolg dat het flesje nog ongeopend in de babykamer staat, echt zonde want het koste bijna 10 euro.

Vind het niet gebruiksvriendelijk...en om nou me vriend daar te laten masseren zie ik niet zitten en hij ook niet denk ik...

Deel Deze Pagina