hoi meiden wie heeft er ervaring met de tommee tippee fles? ik heb hem vandaag gekocht omdat ik dacht dat deze speen beter zou voldoen vanwege de combinatie bv/fles die ik geef...... ik gebruik normaal de advent ook vanwege dat hij bekend staat om het lijken op een borst,,, maar deze spenen zijn wat harder dan de normale spenen en veeeeellll harder dan de tommee tippee nu heb ik hem om half 8 dus voor het eerst de tommee gegeven en hij dronk er erg goed aan (doet ie ook aan advent alleen duurt wat langer) maar na zijn fles heeft ie echt heel lang gehuild kreeg hem niet stil was echt hart verscheurend..... het waren krampen zo zielig hij heeft eigenlijk nooit krampen en na zijn avond voeding gaat ie gewoon slapen denken jullie dat het toch aan de overgang van een andere fles ligt of is het puur toeval hij dronk hem wel een stuk sneller leeg dan de advent en tommee heeft ook een anti kolieken symsteem dus tja graag jullie mening hierover bedankt alvast diana w
ik heb deze fles ook een keer gekocht en na één keer gebruiken direct weggegooid. ik vind het echt ***flessen zelfde hier, heel veel krampen, de speen steeds vacuum, en er kwam haast niks uit. ben toch weer terug gekomen op avent, difrax heb ik ook gebruikt (die brede s flessen en die waren ook erg goed, omdat ze dan ook zelf de snelheid kunnen bepalen) ik vond die tommee dus drie keer niks.. dat ventiel werkte voor geen meter..
wij geven als ik geen borst geef de avent fles. bevalt prima. heb al vaker gehoord dat tommee flessen niet zo goed bevallen. alleen op een bepaald moment deed die wel erg lang over een fles, en hebben toen speen nummer 2 gehaald. hij heeft bijna geen krampjes gehad, en nooit een fles vacuum gezogen wat andere flessen soms wel doen. ik blijf bij avent, wel wat duurder maar bevalt prima. ook kan je straks de onderdelen van de avent tuit beker op je avent flesje doen en vice versa. ideaal.
Ik gebruik bijna alleen maar Tommee Tippee. Ik vind het hele goede flessen als je bv geeft, en de spenen gaan ook lang mee. Ze zuigen bij mijn dochtertje nooit vacuum, maar je moet wel het luchtventieltje van boven houden, anders zuigen ze dus wel vacuum.