Ik heb binnenkort een bruiloft. Ik ben dan zo'n 16 wkn. Ik wil dan iets netjes. Daarom ben ik van plan binnenkort een mooie broek te kopen die ik dan de hele zomer aan kan
ik ben ook nog maar kort zwanger, maar voel me zo opgeblazen dat ik al een broek gekocht heb met een soort strechband erom heen.. is natuurlijk geen echte zwangerschapsbroek, maar zit heerlijk en kan ik later ook nog aan.. ik denk als het zo doorgaat dat ik snel aan de positiebroeken moet, weinig zit me nog lekker.. maar heb het er voor over.
Ik ga binnenkort ook al de zwangerschaspleggings aandoen hoor...na mijn bevalling in september is mijn buik niet meer helemaal weg... en wil er ook de moeite niet voor doen omdat we graag nog een kindje bij ons willen hebben... Dus ik geniet er maar van om comfortabele dingen te dragen als een zwangerschapslegging en een jurkje wat ik gewoon nog aankan. Doen waar je jezelf het beste bij voelt, want die kleren heb je een hele dag aan!
hallo allemaal, ik ben ook al heel snel begonnen met het dragen van zwangerschapskleding. met 6 weken thuis al en nu ook al op mijn werk. ik had ze toch nog liggen van mijn vorige zwangerschap. ik vind het vooral tijdens het eten lekker. op mijn werk sta ik veel en dan zit me broek wel goed, maar als ik dan 's middags ga zitten lunchen en mijn buik zet uit dan is het wel erg fijn om een zwangerschapsbroek aan te hebben. ik heb ook een zwangerschapsbroek die heel onopvallend is en het valt dus ook niemand op hahhahaha. ideaal en het helpt bij mij ook wel iets om het zuur te verminder. had er in het begin erg veel last van. nu ik een ruime broek aan heb is het een stuk minder.
Ik heb een tijdje (van 10 tot 16 weken) alleen maar rokjes en jurkjes met leggings gedragen. Ik houd niet van die afzakkende broeken, dus ik vind leggings wel een uitkomst, al moest ik wel over naar positieleggings! Ik kan echt geen geknel of gedoe bij mn buik hebben...
Met leggings doe ik nu nog steeds die band gewoon onder m'n buik.. Nu heb je best veel 'gewone' truitjes die best lang zijn, die kun je erna ook nog gewoon aan. Ik heb er vorige week nog een gekocht en die valt langer dan mijn zwangerschapstruitjes...