Spierpijn?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nanoe2, 5 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Sinds gisterenavond behoorlijk last van 1 plekje op mn buik.
    De linkeronderkant, zit zegmaar schuin boven mn heupbot. (Dus wel iets hoger dan echt onderin).
    Het voelt als enorme spierpijn.
    Als ik een poos zit/hang zakt het wel af, maar als ik opsta, loop, ga zitten of bukken of wat dan ook, doet het weer zeer.
    Herkent iemand dit?
    Of weet iemand wat dit is?

Heb al een warme douche genomen en de douchekop er een poosje opgezet, maar doet nu zeerder dan daarvoor.
    Ook geen idee wat ik ertegen kan doen.

2. Papallona

Papallona Fanatiek lid

9 apr 2016
    1.029
    247
    63
    Vrouw
    Ik lees even mee, heb ook op een bijzondere plek spierpijn. Het is wel iets minder geworden bij rust.

3. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Begin me nu ook niet lekker te voelen en heb het bloedheet (met af en toe koude rillingen, koorts??)
    Wil morgen voor de zekerheid even urine inleveren om uit te sluiten dat het stiekem nierbekkenontsteking is.
    Pijn trekt af en toe richting mn rug en dat zakt dan weer langzaam af.

Lijkt me van niet, want als ik het zo lees voel je je dan meestal enorm beroerd.

4. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hoeft niet hoor, want bijv. blaasontsteking kan andere klachten tijdens je zwangerschap geven dan je normaal gewend bent. Zo kun je bij weinig klachten toch te lang rondlopen met een ontsteking. Dit zou kunnen over slaan op je nieren, maar de kans is niet groot. Zou toch idd wel voor de zekerheid je urine inleveren.
    Heb je vandaag genoeg gedronken / genoeg slaap gehad afgelopen nacht? Je zou als je het niet vertrouwt altijd even de vk kunnen bellen.

5. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Vannacht juist heel lang geslapen, vanmiddag ook nog een poosje.
    Let er ook juist op dat ik veel drink, tenminste, minstens anderhalve liter per dag.
    Als morgenochtend niet beter is, maar even urine inleveren.

6. Papallona

Papallona Fanatiek lid

9 apr 2016
    1.029
    247
    63
    Vrouw
    Ik heb ook een blaasontsteking op dit moment! Maar de spierpijn die ik voel komt daar niet van, zit op een andere plek. Ik heb inderdaad nauwelijksnklachren van een blaasontsteking en had ook koorts gisteren. Vandaag weer wat gezakt!

7. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Pijn wordt helaas wel steeds erger.
    Waar ik vanmorgen nog prima kon lopen zonder veel pijn, red ik het nu amper om naar de wc te gaan.
    Als ik hang zakt het uiteindelijk wel weer af, maar als ik opsta is het meteen weer terug.
    Nog steeds bloedheet, zo irritant.

Deel Deze Pagina