Hoi, De titel zegt het al een beetje. In de eerste week Had ik een beetje trekkend gevoel zo nu en dan ter hoogte van mn baarmoeder. Nu voel ik nauwelijks iets. Het baart mij zorgen, want ik heb mezelf wijs gemaakt dat het vreemd Is als je niets voelt. Het zou toch immers duidelijk aan t oprekken moeten zijn, wat je dus voelt. .of Is t een illusie dat het er echt bij hoort? ik zit nu ergens rond de 6 weken denk ik. Hoop op dames die ook niets voelen in hun onderbuik en bij wie het goed gaat of Is gegaan. Dank voor delen. Liefs
Haai, ik zal je even geruststellen. Ik voelde tot 8/9 weken helemaal NIKS. Nada... En hetzelfde was bij mijn huidige zwangerschap don't worry! Ieder lijf is anders.
Hier idem dito, so don't worry je hoeft niet perse iets te voelen. Iedere zwangerschap is nou eenmaal anders en de een heeft een hele zwangerschap geen kwalen terwijl de ander een loodzware zwangerschap doorgaat.
Hey, Hoop dat ik je kan geruststellen. Mijn eerste zwangerschap had ik nergens last van (buiten misselijkheid in maand 2) en voelde ik pas wat in week 18. Bij de tweede voelde ik het al op dag 2 na bevruchting. Het verschilt dus echt per zwangerschap en per persoon. Succes!
Dat komt en dat gaat, dan rekt er weer een stukje en dan voel je weer een tijdje niets. Ik was rond week 9 ontzettend bang dat mijn kindje niet meer zou leven, omdat ik niets meer voelde groeien en mijn borsten ook niet meer zo strak stonden, en zie mijn banner!
Ik wil jullie hartelijk danken voor jullie opbeurende berichten. Kan me echt niet voorstellen dat je ook niets kunt voelen (in je buik) en dat t toch goed kan gaan. Echter hebben jullie t aan den lijve ervaren, voor mij gelukkig. Dus dan hou ik nog maar even vertrouwen dat er nog wel degelijk kans Is dat t nu hopelijk wel goed gaat. Nogmaals dank. Liefs