GEEN gevoel groeien baarmoeder. .

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door happy2012, 7 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happy2012

happy2012 Actief lid

2 jan 2012
    333
    18
    18
    Hoi,

De titel zegt het al een beetje.
    In de eerste week Had ik een beetje trekkend gevoel zo nu en dan ter hoogte van mn baarmoeder.
    Nu voel ik nauwelijks iets. Het baart mij zorgen, want ik heb mezelf wijs gemaakt dat het vreemd Is als je niets voelt. Het zou toch immers duidelijk aan t oprekken moeten zijn, wat je dus voelt. .of Is t een illusie dat het er echt bij hoort?
    ik zit nu ergens rond de 6 weken denk ik.

Hoop op dames die ook niets voelen in hun onderbuik en bij wie het goed gaat of Is gegaan.

Dank voor delen.

Liefs

2. Mel7

Mel7 Bekend lid

12 apr 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb precies hetzelfde!

happy2012 vindt dit leuk.
  3. Stacie

Stacie Actief lid

10 okt 2014
    135
    0
    16
    Haai, ik zal je even geruststellen. Ik voelde tot 8/9 weken helemaal NIKS. Nada... En hetzelfde was bij mijn huidige zwangerschap :) don't worry! Ieder lijf is anders.

4. Logan

Logan Niet meer actief

Ik heb nooit iets gevoeld de eerste weken. :)

5. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    Hier idem dito, so don't worry :) je hoeft niet perse iets te voelen. Iedere zwangerschap is nou eenmaal anders en de een heeft een hele zwangerschap geen kwalen terwijl de ander een loodzware zwangerschap doorgaat.

6. Faithful

Faithful Niet meer actief

Hey,
    Hoop dat ik je kan geruststellen.
    Mijn eerste zwangerschap had ik nergens last van (buiten misselijkheid in maand 2) en voelde ik pas wat in week 18.
    Bij de tweede voelde ik het al op dag 2 na bevruchting.
    Het verschilt dus echt per zwangerschap en per persoon.
    Succes!

7. Spikkeltje

Spikkeltje Fanatiek lid

Dat komt en dat gaat, dan rekt er weer een stukje en dan voel je weer een tijdje niets. Ik was rond week 9 ontzettend bang dat mijn kindje niet meer zou leven, omdat ik niets meer voelde groeien en mijn borsten ook niet meer zo strak stonden, en zie mijn banner!

8. happy2012

happy2012 Actief lid

2 jan 2012
    333
    18
    18
    Ik wil jullie hartelijk danken voor jullie opbeurende berichten.
    Kan me echt niet voorstellen dat je ook niets kunt voelen (in je buik) en dat t toch goed kan gaan.
    Echter hebben jullie t aan den lijve ervaren, voor mij gelukkig. Dus dan hou ik nog maar even vertrouwen dat er nog wel degelijk kans Is dat t nu hopelijk wel goed gaat.

Nogmaals dank.

Liefs

Deel Deze Pagina