Zoals de titel al zegt Mijn test was weer negatief. Heb nu een Kruidvat test gedaan en deze geeft ook negatief aan. Ben inmiddels 7 dagen overtijd. Wat moet ik nu Voel me echt raar. Ik zal wel gewoon ongesteld worden. Maar wanneer
Ben je regelmatig ongesteld? Als je dat niet bent is het afwachten. Als je heel regelmatig bent zou ik toch even de HA bellen als ik jou was..
wat vervelend die onzekerheid meid! hoeveelste cyclusronde is dit? en hoe zagen de afgelopen rondes er uit qua dagen? Bij mij ging het aantal dagen bij de eerste keer zw willen worden steeds verder omhoog.... van 28, naar 32, naar 36 met als uitschieter zelfs 42....de ronde daarna was ik zw (toen ook ronde 11) had het helemaal niet verwacht aangezien ik dacht weer enorm overtijd te gaan... goed om je langste cyclus en je kortste te nemen en daar het gemiddelde van zeg maar... sterkte!
Als je test eerst positief was (neem ik even aan) en nu negatief, dan denk ik dat er iets niet goed is gegaan. Denk dat de kans idd groot is dat je ongesteld wordt.
Ik leef met je mee. Wij zijn al bijna 2 week overtijd met negatieve testen. Morgen testen we nog 1 keer en anders ga ik even langs de ha
Heey dames, ik heb pas positief getest 18 dagen overtijd. Eerder pakten de testen het niet bij me,en bij mijn andere zwangerschappen was het testten nog later gepakt door de test,want bij mijn oudste nooit positief gehad,en mijn jongste pas bij 4 weken overtijd. Ik zou zeggen test nog eens een keer en daarna weer een paar dagen overslaan. Ga daarna naar de dokter toe en vraag of ze je doorverwijzen voor een echo. Ik duim voor je dat de test snel positief is. groetjes Bianca
Ik ben naar de ha geweest en ik ga vrijdag bloedprikken. Misschien dat ik toch nog 1 keer ervoor een test ga kopen..