Vanaf wanneer krijg je kwalen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sassa23, 9 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisje

Lisje Bekend lid

17 mei 2006
    523
    0
    16
    Gelderland
    trouwens ook de zelfde pendel hihi nu maar hopen dat het zo is!!!!

Liefs

2. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Ja inderdaad, wat grappig, ik wilde het net schrijven, je was me net voor..... :D

3. fay

fay Actief lid

14 jun 2006
    398
    0
    0
    limburg
    lisje, dat heb ik precies hetzelfde met dat plassen...
    En ik heb geen blaasontsteking, dat heb ik al laten testen..
    De ene keer, moet ik vaak achter elkaar, en de andere keer valt het weer mee...En dat drukkend gevoel in mijn onderbuik/blaas..
    Dit heb ik normaal nooit voor mijn ongie, maar ja dit is de 2e ronde zonder pil, dus dat kan allemaal veranderen...
    We kunnen niets anders doen dan afwachten he...

fay

4. Lisje

Lisje Bekend lid

17 mei 2006
    523
    0
    16
    Gelderland
    he fay: ja raar he, na het plassen heb ik vooral dat gevoel van nog moeten, maar komt niks... niet branderig maar wel veel druk... raar zit ons lijk in elkaar he...
    wie weet is juli onze geluk maand!!!

@ annalise: hopen maar dat de pendel klopt!!!

Liefs

5. fay

fay Actief lid

14 jun 2006
    398
    0
    0
    limburg
    ik hoop het lisje!!!

fay

6. sassa23

sassa23 Lid

7 jul 2006
    44
    0
    0
    In de Randstad
    Pfff zwaar misselijk gevoel maar tegelijk een ontzettend gevoel van honger!
    Ben toevallig net met "dieeten" begonnen dus let al goed op wat ik allemaal eet, dat is opzich wel goed maar ik zit nu zwaar te twijfelen over de aantallen!
    Kijk ik weet nog niet zeker of ik wel zwanger ben, maar als het wel zo is zou ik nu misschien toch wel al wat meer moeten eten... Wat denken jullie?

7. Lisje

Lisje Bekend lid

17 mei 2006
    523
    0
    16
    Gelderland
    hi hi lijf bedoelde ik inplaats van lijk!!! enne sassa ik hoop het voor je en zal voor je duimen!!!

Liefs

8. fay

fay Actief lid

14 jun 2006
    398
    0
    0
    limburg
    hahahaha....ik zie het nu pas...lijk...

fay

9. dat is moeilijk te zeggen dat is per persoon weer verschillend de ene heeft meer last van kwaaltjes dan de andere
    ik had het bij mijn zwangerschappen alleen de eerste paar dagen en daarna heb ik nergens meer last van gehad
    maar ik hoop voor iedereen die er last van heeft er ook snel weer van af is en je lekker kan genieten van je zwangerschap

pendel sonja:augustus 2006-jongen

10. Lisje

Lisje Bekend lid

17 mei 2006
    523
    0
    16
    Gelderland
    ja ja hihi staat wel heel raar he ons lijk hihi maar ja bedoelde het goed!!!!
    nu nog van alle klachtjes af komen tenzij het zwangerschaps klachten zijn :)

Liefs

11. sassa23

sassa23 Lid

7 jul 2006
    44
    0
    0
    In de Randstad
    Pfff ik ben nog steeds misselijk 's morgens en 's avonds maar toen ik vanmorgen naar de wc ging had ik een heel klein beetje donkerbruinrood bloed aan mijn toilet papiertje en daarna niks meer!
    Ik snap het niet meer!! Dit had ik tijdens mijn vorige zwangerschap niet... Is dit nou ongesteldheid of niet?

12. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ik heb ook van die vage dingen, alleen ik weet gewoon dat het niet van de zwangerschap kan komen, daar is het gewoon nog veel te vroeg voor.
    Heb op z'n vroegst afgelopen donderdag m'n eisprong gehad (als ik er al een heb gehad, ovulatietesten gaven niet helemaal positief aan) en voel me sinds zondag al anders.

Gisteren vaak misselijk geweest en weeig gevoel in m'n buik, gisteravond opeens zin in koffie wat ik normaal nooooit drink! En rare pukkeltjes boven m'n borsten, heb ik anders ook nooit.

Het is maar goed dat het nog te vroeg is voor verschijnselen, anders zou ik zeker weten heel wat verwacht hebben ;)
    Maar voor je innesteling al?? Nehh

13. Lisje

Lisje Bekend lid

17 mei 2006
    523
    0
    16
    Gelderland
    @Caithlin79:
    he meis, ik precies het zelfde mijn ovutest gaf ook niet echt positief aan en meot de hele tijd plassen, vervelende druk op mijn blaas en pukkels... spannend.. ik twijfel ook of mijn eisprong geweest is.. zal voor je duimen.. ik voelde eerst wel mijn ei, maar nu ook niet... vreemde dingen he...
    liefs Lisje

Deel Deze Pagina