Hallo ! Ik heb is een vraagje waarmee ik al een tijdje in em hoofd zit. Ik heb overtrek gekocht oor het bedje, maar je mag geen deken, Wat is dan de bedoeling? of ben ik nu dom? Ik hoor graag wat jullie hebben. Groetjes
Zover ik weet moet je voor het bedje een lakentje en een katoenen dekentje gebruiken. Fleece dekentjes worden afgeraden, omdat dit amper ademt. Dekbedjes worden ook afgeraden. groetjes athina
Ik heb de duo deken (katoen) in een dekbed hoesje gedaan. Ik vind zelf een lakentje en dekentjer erg irritant, en dit ideaal. Scheelt een hoop gefrut.
je hebt inderdaad speciale dekentjes (duo deken) die je in een overtrekje kan doen. Ik vind een laken met een dekentje ook niet zo fijn en dit is gewoon veel makkelijker vind ik.
Ik heb twee dekentjes die je met klitteband aan elkaar vast kan maken. Ik vind het ideaal dan kan je er zomers 1 in de dekbed overtrek doen en winters twee aan elkaar vast. Ik heb hem bij de V&D gekocht maar dat is allang geleden, neem aan dat ze zulke dekentjes wel bij meerdere babyzaken verkopen.
Inderdaad zijn het 2 dekentjes aan elkaar met klitteband zodat het niet kan verschuiven of opkrullen. en ik heb de mijne bij prenetal gekocht vorige maand. Ik geloof dat ik er eur 45 voor betaald heb.
Ik heb ook de duo deken die mag ( OFICHEEL ) in een overtrek. Ik had eerst lakentje en een deekentje maar ik vind een overtrekje toch mooier .
2 witte dekentjes die je met klitteband aan elkaar kan maken zodat je er in de zomer maar eentje in doet en 's winters 2. Je kan ze kopen bij de Prenatal voor ongeveer 45 euro.