vanaf wanneer kun je een termijnecho laten maken? ben zes weken zwanger en ga de zevende week in vlgs online biologische klok! groetjes Sharon!
Volgens mijn verloskundige is de termijnecho het meest betrouwbaar tussen de 9 en 14 weken, maar daar zijn de meningen over verdeeld. Meestal krijg je rond de 12 weken je eerste echo, dus dan zit je volgens mij altijd goed!
hey hallo, ik ben nu 9 weken en 2 dagen zwanger,en heb vandaag de eerste termijnecho gemaakt!!hihi volgens mij kun je dat wel vanaf week 7/8 doen hoor! nou succes meid!!!
hey mijn vriendin heeft er al 1 gekregen toen ze een week of 5 was. maar dat was ivm een eerdere miskraam.
Juist, ik heb m'n termijnecho ook gehad toen ik 5/6 wk zwanger was , maar dan zien ze nog niet genoeg is me vert. Het beste is volgens mij na de 7 weken.. Mirre
klopt mirre ze konden toen ook niet zeggen hoe ver ze was etc. het leek TOEN zelfs dat ze nog niet eens 5 weken was (wel volgens en berekening maar niet volgens het plaatse vd echo) nu heeft ze erg veellast van bloedingen en was ze donderdag weer langs geweest (had de 12 weken echo al gepland dus deze was tussendoor op spoed) en nu bleek ze ineens 2 weken verder te zijn als dat ze hadden berekend. dus zo zie je hoe vreemd het kan lopen!