Ik lees in de meeste boekjes dat je contact kunt leggen met je baby door je handen op je buik te leggen. Onze baby stopt juist met bewegen als ik of m'n man onze hand op m'n buik leggen. Nu snap ik ook waarom hij met de echo's zo weinig beweegt! Ik ben er absoluut niet bezorgd om, meer nieuwschierig of anderen dit ook hebben.
Sinds kort reageert ons kindje wel op m'n hand als ik die op m'n buik leg. Het lijkt net of hij er dan naartoe zwemt of hij gaat schoppen. Als mijn man z'n hand op mijn buik legt dan houdt hij juist op met schoppen .
Dat was in het begin ook zo, maar later, toen ik verder in de zwangerschap was, merkte ik wel dat ze gewoon bezig bleef . Ok, bij m'n man duurde het wat langer, maar toch
Gewoon je hand laten liggen Wat Athina zegt heb ik ook. In het begin stopte ons Frummeltje als ik mijn hand op mijn buik legde. Toen ze bij mij gewoon doorging, stopte ze toen mijn man zijn hand op mijn buik legde. En nu gaat ze tekeer alsof het een lieve lust is liefs
Met mijn 1e zwangerschap had ik dit ook..Ik voelde haar bewegen en ik legde mijn hand erop en ze hield haar stil haha.. Of ik wou mijn buik filmen..en toen de camera aanging hield ze ook op..Op zich vond ik dit wel jammer.. Hopen dat ik het met deze zwangerschap nietheb hhaa.
Hier is de kleine altijd wel in beweging als ik mijn hand op mijn buik leg. Maar als mn vriend dat zn hand op mijn buik legt is het over. Soms wel makkelijk, want dan kan ik eindelijk eens een poging doen om te slapen hahaha!