vraagje

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door lilo77, 28 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lilo77

lilo77 Bekend lid

2 jul 2009
    692
    10
    18
    NULL
    NULL
    mijn NOD is pas op 5 januari. Ik heb nu al een paar dagen het gevoel dat ik ongesteld moet worden kan het zijn dat ik dat al voel? maw kan het zijn dat het zwangerschapsverschijnselen zijn of is dat nog te vroeg?

verder nog een ander vraagje. bij mijn vorige twee twee zwangerschappen heb ik heel lang bloedingen gehad. is het waarschijnlijk dat ik dat bij een derde weer zal hebben of is dat niet gezegd. iemand hier ervaring mee?

2. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Hoi,

Ik heb niet helemaal hetzelfde, maar misschien herken jij het ook wel :)
    Ik heb 4 dagen voor mijn positieve test enorme steken bij mijn schaambot gehad, even daarna een kort zeurend gevoel. Steken waren behoorlijk heftig en niet te missen. Ik heb ze nu nog steeds af en toe...
    W.b.t het bloedverlies kan ik je niet helpen.

Mijn duimen draaien voor je!!

3. manutje

manutje Actief lid

15 sep 2014
    309
    0
    16
    Vrouw
    Verhuur medewerker 24 uur
    Noord Brabant
    Ik heb hier op het forum gelezen dat niet elke zwangerschap hetzelfde hoeft te zijn. Iemand die 2 keer (of meer) zwanger is kan verschillende symptomen hebben.

Je bent nu dan als ik het goed heb een week voor je NOD? Ik weet niet of je dan al last kan hebben van symptomen, volgens mij heeft dat weer te maken met wanneer je ei is geweest en de LF. Ik zou nog even een paar dagen wachten en dan een testje wagen.

Deel Deze Pagina