zoo dat duurt idd dan nog wel ff! Ik wil maandag testen want dan zou mijn moeder jarig geweest zijn...zou een mooi cadeautje zijn voor haar!
Ow wat naar voor je.. Als ik dat goed lees. Wel leuk als je haar op zo'n manier alsnog een beetje kan verrassen.
Allereerst natuurlijk GEFELICITEERD, Jantsjuh. Zelf heb ik deze klachten ook vaker gehad. Twee maanden terug. Ik had ook echt het gevoel dat ik zwanger was, maar toch ongesteld geworden. Later heb ik waarschijnlijk een vruchtje (weet niet precies hoe ze het hier noemn) verloren. Dus misschien was ik dus wel zwanger. Nu heb ik wel vaker opgezette borsten, maar niet zo erg als vorige keer. Sterkte aan iedereen die nog niet zwanger is. Ik duim voor jullie. Liefs
Goedemorgen dames, Hier gata het goed, boobs doen nog stees pijn, kan nu blauwe aders zien. Ook vanacht en vanmorgen misselijk.. Nu gaat het redelijk. en bij jullie?
Goedemorgen Vannacht 3 x eruit geweest om te plassen en had niet eens water gedronken in de nacht.. Verder misselijk met opstaan en kan ook niet echt meer uitslapen. Ook heel erge krampen in mijn buik..voelt echt als ongi krampen
Ja dat geloof ik graag.. Ik moet nog heel lang wachten.. wil pas de 20e testen namelijk.. Zou ik ook 5 dagen overtijd zijn.
ja dat duurt nog ff...maar ff volhouden! Mijn vriend wil dat ik nu ga testen, maar doe t echt niet ik wacht gewoon! elke x als ik naar wc g is het een opluchting dat er nog geen bloed te zien is Hoe lang ben ji nu bezig?
Dus jij zit nu op dag 37? Dit is de achtste ronde na een vmk. En tevens de laatste voorlopig, als deze ronde niks wordt dan gaan we even een pauze houden. Alleen heb ik sterk het gevoel dat het niet tot een pauze komt.. Ohh ik hoop het zo..!
uhm zit geloof ik op dag 32...daarom wacht ik nog even...straks komt het toch op dag 34...maar nog geen bruin of iets te bekennen...t blijft wit... Als ik ongi moet worden krijg ik altijd last van hoofdpijn, maar dat is nu nog niet gekomen...geen bloed geeft moed zeggen ze Oh oke..ja een pauze zal idd wel lastig worden denk ik, maar misschien wel even goed voor jullie...ook al is het moeilijk!
Uhmm nee niet precies, maar wel zo rond 24 juli last van mijn buik gehad, dan klopt mijn banner wel.... Gemiddeld genomen is het 31 dagen en zou ik nu 1 dag overtijd zijn, maar hou het gewoon ff op 29 dagen...zie t maandag wel...anders zijn al die symptonen wel raar....maar dat zal dan wel weer ontpillen zijn