@ BrendaGill. Zie aan je banner dat je zwanger bent. GEFELICITEERD! Super voor je. Geniet er lekker van.
Heb zelf ook nog een vraag. Als je geklust hebt. Wanneer is het dan mogelijk om zwangerschapsverschijnselen te krijgen? Liefs 1ste wondertje
De innesteling vind gemiddeld tussen de 4 en de 10 dagen na je ei plaats. Vanaf dan kan je dus klachten krijgen.
Thanks Meiden, voor jullie antwoord. Ik heb gisteren mijn eisprong gehad. En vandaag nog iets van gevoeld. Vrijdag geklust, dus ik hoop dat het goed zit. @ Marb, gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat waren jou klachten precies? @ PandaBeertje86, ik hoop voor je dat je straks positief test. Liefs 1ste Wondertje
Ben ik hier zo lang niet meer geweest? Jullie kletsen maar door hahah, @ BrendaGill, gefeliciteerd! @ Pandabeertje86 hoe gaat het nu met jou? Nog steeds zelfde? Volgens mij stopt me ongie 1 dag eerder dan met de pil, is dat erg? Normaal had ik maandagochtends geen bloed meer in me maanverband, nu had ik dat vanochtend al niet meer. Ben nog wel ongie, alleen komt er 's nachts dan niks uit.
Hey meid! Het kan heel goed dat je korter ongi bent dan met de pil hoor! Hier gaat het goed, alleen steeds vaker misselijk soms echt kokhalsen soms alleen een soort brok in mijn keel. Mijn boobs doen nog steeds pijn, lopen een paar blauwe aders over en worden groter volgens mij.
Spannend! Het klinkt wel alsof je zwanger zou moeten zijn... Ben zo benieuwd voor je. Nog 5 dagen . Ik ben straks blij als ook wij weer kunnen klussen .
FF een antwoord op de vraag van het topic. Het kan ook zijn dat je helemaal geen (duidelijke) symptomen hebt hoor! Dat is hier namelijk zo
Yep, nog 4 dagen ik tel met je mee haha . Vind het ook super spannend voor je. Wij mogen ook weer klussen *jeej*, ongie is weer voorbij. Eigenlijk gaat een maand zo wel erg snel voorbij wanneer je naar elke datum uit kijkt haha.
Myprecious ik vind de tijd nu juist erg langzaam gaan nu ik naar volgende maand uit kijkt en toch stiekem hoop ik dit ei nog te benutten
Hoi Dames, Jeetje wat leuk om zo met z'n alle te kletsen over onze kinderwens... Ik ben Damienne, 23 jaar en mijn vriend (lees: aanstaande, want we gaan over 6 weken trouwen) is 26. We zijn sinds juni gestopt met de pil en eerst een maandje 'veilig' gedaan, vanwege het opgang komen van de eerste cyclus etc. Deze maand voor het eerst 'geklust', mijn vorige cyclus was 31 dgn, ben nu op dag 28. Voel me sinds 5 dagen anders dan normaal, gek gevoel in mijn onderbuik alsof ik ongi moet worden.... Tevens een erg 'gelukkig' en 'verliefd' gevoel. En sinds vandaag redelijk veel witvloed..... wie heeft ervaring met deze kwaaltjes? verder maar gewoon afwachten tot donderdag, jeetje wat duurt dat lang, zaterdag al een test gedaan, negatief... veel te vroeg natuurlijk... Misschien zit het allemaal wel tussen de oren, wie weet... liefs Dami
En ja over 4 dagen kan ik testen. Als ik over 5 dagen nog niet ongi ben dan weet ik het zeker hahah. Maar dan nog test ik pas de 20e.
He pandabeer, Jeetje wat heb jij een geduld zeg, knap hoor had ik dat maar... ik wacht maar even af, voel jij je anders dan normaal? xx dami
@ Melanina, ik kijk eerst uit naar me ei en dan naar het einde van me cyclus . Dus ik deel de maand wel in tweeen haha. Ik denk wel dat het lang gaat duren wanneer je langer dan een half jaar bezig bent, dan ben je het ook wel zat ja. @ Damienne H, welkom hier! Je kan beter niet afgaan op wat je voelt, want je lichaam gaat je voor de gek houden. Ik heb nog steeds blauwe aderen op mijn borsten en ik ben gewoon ongesteld geworden, ben niet zwanger want heb wel een test gedaan toen ik overtijd was.
JAAAAAA, heb enorme symptomen en voel me ook echt gewoon anders. Ik straal meer haha lijk wel verliefd En als je alle symptomen wilt weten... er staat een nieuw topic van mij bij eerste symptomen.