voor mij ook de eerste keer! ik voelde me de hele tijd ongesteld, terwijl dat echt niet kon en ik was 32 weken dus echt nog te vroeg voor eventuele voorweeen. de week erop naar de vk en toen was ze dus ingedaald.
oke, das fijn om te lezen. Gebeurd zoveel in je lichaam, allemaal spannend gewoon. Ik moet volgende week weer naar de vk en dan zullen we het wel horen.
Ik had bij het indalen van Eva ook flinke krampen/steken onderin, deden echt behoorlijk pijn. Eva ging met 33 weken beginnen met indalen en met 37 weken lag ze vast (in de tussentijd schoot ze telkens iets omhoog). Dus ik heb aardig wat pijn gehad . Dit kindje probeert het ook al vanaf 33 weken, maar ik heb het pas 3 keer gevoeld en maar heel kort, maar ik herkende het weer meteen. Maar ze is dus nog helemaal niet ingedaald.
Vanmorgen bij de vk geweest en mijn kleine dochtertje is al ingedaald Ze draait natuurlijk met haar rug van linkerbuik naar rechterbuik! Maar goed... Ingedaald was ze dan al bij mij bij 30 wkn!
Serieus? Mijn kindje ligt al 2 maanden met haar hoofdje naar beneden en haar rugje links. Heb nu al enkele weken voorweeën maar maandag nog naar de gynaecoloog geweest en ze was nog niet ingedaald. Vandaag nog veel meer voorweeën dan anders en nu sinds vanavond heb ik nu toch een bult aan de rechterkant, dus heb ook de indruk dat ze gedraaid is. Zou ze nu ook aan het indalen zijn?
vannacht is die van mij ook flink aan het draaien geweest, en nu heb ik het idee dat ze dwars ligt ze was met 32 weken ingedaalt, maar kan het dan nu toch zijn dat ze weer uit de bekken is en dwars is gaan liggen? ik hoop het niet....