Ik heb de laatste 2jaar al een serieus moedergevoel. Nu zijn er 3 geboortes geweest in onze familie en vriendenkring en dit gevoel is echt ondragelijk bijna.. ik wil echt zo graag zwanger worden! Ik ben al 3jaar half samen met mijn vriend die 8 jaar ouder is (27) en we hebben samen een huisje gekocht nu.. Hij vindt het nu te vroeg met het huis om nu aan kinderen te beginnen... financieel is hij bang dat het anders niet lukt.. maar ik wil het zo graag!! Zijn er nog mensen met zo'n moedergevoel? die bijna gek worden ervan! Groetjes
Ik herken je gevoel, ik had dat 8 jaar geleden heel heel sterk! bij alles dacht ik aan een babytje...ik was toen 19. We zijn er toen wel voor gegaan en januari 2002 was ik zwanger van Justin die afgelopen zaterdag 7 jaar is geworden
Oooo hoe schattig... Pff wil het ook zo graag he!! Nu ik neem al van Juli geen pil meer.. Moet dit weekend ongesteld worden, dus hopelijk ist raak.. Maar iedere keer hoop ik het, maar is het niets.. Dus probeer ik er niet te veel op te hopen anders is het verdriet weer groot..
Begrijp ik het goed dat je vriend nog niet wil maar je wel al met de pil bent gestopt? nou goed, om te reageren... Ik ken je gevoel! Ik ben zelf een paar dagen geleden 20 geworden, mijn vriend is 25. Een jaar geleden hebben wij ons huis gekocht en opgeknapt waar nodig. Nu zijn we al 8 maanden bezig voor een kleintje en ik kan echt niet wachten! Vrienden van ons zijn 09-09-09 bevallen van de eerste en andere vrienden gaan nu voor de tweede. Ik hoop dus dat het voor ons ook snel raak mag zijn. Jullie succes met zwanger worden!!!
Hooi! Ik heb dat gevoel ook heel sterk.. met alles wat ik doe denk ik aan een wondertje Maar ik ben nog niet voor de eerste keer Ongi geworden en daar denk ik 0ok heel de dag aan.. Waarschijnlijk houd het dat ook tegen.. maar ik zag staan dat jou vriend nog niet wou.. Ik bedoel het niet stom.. maar waarom ben je dan gestopt met de pil? Liefs.. P.s. Neem het niet verkeerd op!
Ja ben al gestopt met de bedoeling om de hormonen weg te krijgen en dat als we voor een kindje zouden gaan dat het sneller zou lukken.. We gingen dan wel iets anders gebruiken om niet zwanger te worden voor nu de komende maanden.. maarja, dat vergeten we wel snel eens, of doen liever zonder.. Me vriend heeft liever van niet maar moest het nu zo zijn zou hij het zeker geen grote ramp vinden.. Ook veel succes bij het zwanger worden! duimen maar
Hoi! Ik leef met je mee! Zelf heb ik dit ook heel erg. Eigenlijk was ik nog maar net puber-af en ik begon al zo'n gevoel te krijgen. Gelukkig had ik toen nog genoeg afleiding (school) en geen vriendje om me daar druk om te maken. En nu ik anderhalf jaar een relatie heb met de man van wie ik houd, en we zijn gestopt met de pil, is het gevoel nog meer versterkt. Maar helaas, t lukt nog steeds niet, terwijl mijn zus ondertussen haar tweede al heeft en mijn vriendin en mensen in mijn omgeving ook zwanger raken. Ik denk dat dat het frusterende is. Zij wel, jij niet, om maar even plat te zeggen. Maar ik bedoel dus maar, ik weet waar je het over hebt Liefs!
Hoi ladies, Ik denk dat iedereen die hier op de site komt er zo over denkt! ik ben inmiddels al 8 maanden aan het proberen, maar nog niet gelukt en mensen in mijn omgeving worden wel zwanger. Ik kan gewoon niet wachten tot het bij ons ook zover is!
ohh meid... heel erg herkenbaar!!! Hier zijn we er toen wel voor gegaan!!! En inmiddels alweer "bezig" voor een 2e! Maar moet zeggen dat mijn vriend het toen ook heel graag wilde! Vind wel dat je het er samen over eens moet zijn, dus goed over praten!
Ammai ik zou zot komen na 8 maanden proberen... kom nu al zot dat ik nog niet kan proberen... veel succes nog met het proberen, wens je het allerbeste toe en een snelle zwangerschap groetjes
Het is inderdaad beetje frustererend.. moet zondag ook naar een babyborrel en dan kan je je ogen niet van da kindje houden he. Ben heel blij voor die mensen dat ze zo'n mooi kindje hebben, maar toch ben ik iedere keer jaloers op ze.. Hopelijk is het bij jouw ook snel prijs Groetjes
Tja, daar schiet je alleen niks mee op Je hebt er namelijk helemaal niks over te zeggen. Ik heb ook een enorme kinderwens, maar de natuur kun je niet beïnvloeden helaas. Veel succes met zwanger worden. Maar heel eerlijk... ik zou er pas voor gaan als jullie beiden écht willen.