Goedemorgen dames!Ik slik de pil en ben in de stopweek (3 weken geleden) nog 'gewoon' ongesteld geweest. Maar voel me sinds een aantal dagen ineens zo vreemd. Heb ontzettend gevoelige borsten (heb ook het idee dat ze wat groter zijn geworden), maar wat mij nog het meest dwars zit, is de continue menstruatiepijn die ik heb. Echt alsof ik elk moment zwaar ongesteld kan worden. Kon er vannacht gewoon niet van slapen, en de pijn houdt echt aan. Moet nog 5 dagen de pil slikken voor ik weer een stopweek moet inlassen. Herkent iemand dit? Kan dit te maken hebben met een zwangerschap? Of heeft dit iets te maken met de pil?Heb dit nog nooit gehad en ben ook niet overgestapt op een andere pil ofzo.....Hoop dat iemand een antwoord voor me heeft, want ik word gek hier..
Voor de zekerheid zou ik een zwangerschaptest doen. Dan weet je of dat het is of dat er iets anders aan de hand is.
Het is eigenlijk onmogelijk, geloof ik, om zwanger te raken in een stopweek van de pil. Maar je weet het natuurlijk nooit. Wat ik wel weet is dat sommige menstruatie en zwangerschaps klachten veel op elkaar lijken...soms is het moeilijk om het onderscheid te zien of merken.
Ik zeg ook niet dat ik in mijn stopweek zwanger ben geraakt haha. Maar ben ongesteld geweest en daarna weer aan een nieuwe pilstrip begonnen. Dat is nu ruim 3 weken geleden en krijg nu ineens deze klachten...
ik had ook menstruatiekrampjes in het begin, als je test nu negatief is kan het ook nog te vroeg zijn om te testen he, nuja je zal wel merken als je overtijd gaat dat je nog is kan testen he
Als je de pil doorslikt kun je ondanks een zwangerschap nog "ongesteld" worden. Dus idd even testen en als je het niet vertrouwd langs de ha!