Pff, ik heb bijna de hele zwangerschap druk zitten smeren en tot de 36ste week was er ook niks te bekennen....maarja, toen kwam er volgens mij een groeispurt ofzo, heb er helaas toch een paar streepjes aan overgehouden. En als ik een bikini zou dragen komen ze net boven mn broekje uit.... Maar ach (lekker cliché) ik heb er een lekker ventje voor gekregen! groetjes Setje
Hallo, Nou ik dacht er ook mooi dat het mij niet meer zou overkomen aangezien ik 39 weken was! Echter mijn dochter daalde vrij laat pas in en vanaf dat moment schoot het er in niet normaal meer. Hele onderbuik tot boven mijn navel. Verschrikkelijk! Ik ben bevallen met 41,2 dagen en in de tussentijd was het niet meer te houden. Nu had ik ook een hele grote buik, voorliggende placenta en heel veel vruchtwater en een dochter die ruim 8 pond bij de bevalling was dat werd een beetje te zwaar voor de buik toen zij ook nog ging indalen. Tis wel balen dat het zo laat nog ging gebeuren maar daartegenover staat natuulijk wel een prachtige dochter! Groetjes, chantal
Met 6 weken zag ik al een stuk of vijf flinke strepen op mijn heupen. Ik ben sinds mijn zwangerschap alleen maar minder gaan wegen en ik ben al vrij mager. Ik maak me een beetje zorgen over het aantal striae dat nog gaat komen.
Na de 35e week pas bij mij (ongeveer 7 jaar geleden) en ik zit er onder! mn onderbuik tot aan mn navel heel erg veel en heupen en borsten een paar streepjes. Mijn moeder heeft dat ook zo die was al zo blij dat ik het niet had maar ja na de 35e week kwamen ze toch geen creme was er tegen bestand.
ongeveer met 27 weken .. Voelde het snachts gewoon scheuren.. heel apart.. Heb trouw elke dag ingesmeert me olie.. maar helaas..
Hallo, Ik had vanaf ongeveer 29 weken en nu is het echt veel. Vooral rondom mijn buik, gelukkig niet bij mijn benen enzo. Maar ja het hoort erbij, toch ik van de week toen ik het goed aan het bekijken was met de spiegel. Groetjes, Niro
Bij Piet heb ik het helemaal niet gehad en bij deze zwangerschap is het duimen dat het ook weer uitblijft!
nou met mijn maatje 34 had ik ook verwacht ze te krijgen, maar na 20 kilo te zijn aangekomen ook niets. en nu na 3 zwangerschappen weer gewoon een smal figuurtje volgens mij kan je er niets aan doen, je hebt er aanleg voor of niet. en als je jong bent dan is je huid ook wat strakker dus kan het ook makkelijk ontstaan.
Nou het viel de hele tijd wel mee... Waren nette gecontroleerde strepen. Totdat ik gister weer eens in de spiegel keek... (nav dit topic, en bedankt he! ) Zohee, dat is even flink vermenigvuldigd, oei! Dat wordt een badpak kopen ben ik bang... En ik smeer al vanaf dag 1 iedere dag mn buik in, dus t zou toch soepel moeten zijn!
Op mijn rechterborst vond ik vanmorgen 3 streepjes... licht nog, dat wel. Nu al! Pfff.... dat beloofd wat (maar ik ben wel binnen 3 weken een cupmaat gegroeid)
Hier tot nu toe nog nergens last van, hoop het zo tehouden ....maar ik weet ook wel dat je het niet voor kunt blijven als het wel zo is. groet jantina
Ik heb ze al vanaf mijn 12e! En bij dus ongeveer 28 weken begonnen die wat groter te worden en heb ik er een paar bij gekregen. Verder dan 30 weken ben ik niet gekomen dus tja... hoe mijn buik er later uit had gezien? Geen idee!