bij iedereen verschillend, en afhankelijk van waar de placenta ligt.... trouwens hier nog een angelsound (perfect werkend) te koop...evenals vele andere dingen als mooie en leuke buikbanden , zw. kleding e.d.
Hallo Ja je kunt zekers je eigen hartslag horen ik heb het ook geprobeerd toen ik hem thuis had en nu doe ik het nog als ik even wil luisteren dan ga ik eerst mijn eigen hartslag luisteren kijken of de hoofdtelefoon nog goed doen haha ik zal de angelsound trouwens niet tevaak gebruiken de stralingen zijn niet echt goed(zei mijn gyn) ik gebruik hem maar 1 keer in de week soms 2 keer Groetjes Maria
funny me, ik heb de mijne bij de kijkshop gekocht voor 44,95. Maar volgens mij kun je hem ook bestellen bij de neckerman of whekamp. groetjes, Chantal
dankjewel voor de antwoorden. Ik vroeg t me af omdat ik dacht dat t misschien op n bepaalde diepte was ingesteld ofzo (ja weet ik veel ) En Funnyme als ik jou was zou ik even op marktplaats kijken of die van Smoekie overnemen natuurlijk
Ik heb het met 12 weken en 2 dagen geprobeerd, was even zoken, inderdaad erg laag , bij mijn lies . Heerlijk om te horen. En je kan idd het verschil tussen jouw hartslag en die van de baby heel goed horen! Succes!
Wij hebben alvast de angelsound gekocht bij kijkshop. WIlden kijken oftie het deed. Dus batterijen erin, aangezet met de volumeknop beetje oliegel op de omvormer (kon ook stond er in de beschrijving) en wij gezocht naar ons hart... Of we zijn allebei hartstikke dood of we doen echt iets verkeerds... Wie wil ons helpen?
nou.... ik zal je vertellen.... gisteren kondigde ik aan dat ik het niet kon horen etc... Na de tip... smeer olie op je buik en laat hem dan zoeken..... 3 sec en had beet! Ik deed dus altijd proberen zonder een smeermiddel, maar maak je buik dus goed vet! Heb het hartje net voor de 1ste keer zelf gehoord! ben weer helemaal gelukkig! suc6! liefs mandy
Vreemd dat je vk dat zegt. Ik heb het aan de gyn en aan de vk gevraagd en beiden zeggen dat het geen kwaad kan. Het geeft ook helemaal geen straling af en ook geen geluidsgolven zoals bij een echo. Het is domweg een versterker waar uk helemaal geen last van heeft.
Het lijkt hier ook heel af en toe wel eens ineens terug te vallen, maar dat is dan gewoon puur uk die er vandoor gaat en mn eigen hartslag die het dan ineens overneemt. als je dan weer gaat zoeken hoor je het vertrouwde sneltreintje van uk weer hoor.
Ik heb er olie op gedaan, maar ik kan mn eigen hart niet eens horen. Dat ik de hartjes van de tweeling niet kon horen dat wist ik wel, maar zijn mijn man en ik dan allebei hartstikke dood? We hebben volgens de angelsound allebei geen hartslag. We hebben de batterij erin gedaan en de angelsound via de volumeknop aangezet. Wat doen we dan verkeerd?
heb je het koptelefoontje al eens omgewisseld? En hoor je iets als je met je hand over de sensor gaat? Of hoor je dan ook niets? En hoe hoog of hoe laag luister je? Hoor je bijvoorbeeld wel je darmen?
Als ik met mijn hand over de sensor ga hoor ik dat wel. Ik heb nog geen andere koptelefoon geprobeerd. Mn darmen hoor ik dan weer niet... Ik snap er niets van....
mijn Gynaecoloog die vertrouwde het niet en zei dat het niet tevaak mocht omdat hij niet zeker wist of er wel of geen stralingen/geluidgolven vanaf komen doordat hij het niet zeker weet doe ik het ook maar niet tevaak vind het toch wel een beetje eng en als ik hem telang er ophou krijg ik ook een warm/tintelig gevoel op die plek vandaar dat me gynaecoloog het ook niet vertrouwt en daardoor ook niet zeker weet of er wel of niet bepaalde geluidsgolven/stralingen vanaf komen en raade mij aan toch maar 1a2 keer in de week teluisteren en niet elkedag 6feb moet ik weer naar de gynaecoloog dus dan zal ik de Angelsound maar is meenemen Lief's Maria
ik ben as donderdag 12 weken ( pppfff eindelijk de eerste weken voorbij ) en heb gister de angelsound besteld ben benieuwd
Ik heb zaterdag de angelsound opgehaald. En natuurlijk meteen bij thuiskomst geluisterd... Ik kan met zekerheid vast stellen dat ik leef....heb op allerlei plekken mn hart gehoord. Maar helaas geen stoomtreintje. Dus besloot ik dat ik dan maar zou wachten tot deze woensdag want dan ben ik 10 weken. Misschien dat er dan iets te horen is buiten mijn hartslag en darmen Maarja...kon dus niet wachte natuurlijk! Vanmorgen heeft mn man me lekker laten slapen omdat ik wakker werd met n vreselijke hoofdpijn. Toen ik daarna weer wakker werd zag ik dat ding weer liggen...en ik dacht ach...laat ik t nog eens proberen...wie weet. Nou weer n heel glibberig gedoe met dat baby olie gel spul (ruikt lekkerrrr!) en zoeken maar....ik leef nog steeds gelukkig....maar kon weer niks vinden. Wilde het bijna op geven en dacht nou ja dan maar echt tot woensdag wachten en ineens hoorde ik hem! Helemaal onderin in t midden onder mn navel maar dan net iets naar rechts.. als ik t ding n beetje in mn buik duw (heb n redelijke buik van mezelf) en dan n tikkie schuin dan hoor ik hem En ben toch pas 9 weken en 5 dagen.
Ik heb hem gisteren besteld, maar kan nergens iets vinden over de levertijd, weet iemand dat? Hij was wel op voorraad maar er staat dat als er geen levertijd bij staat dat je hem binnen 30 dagen hebt, schiet niet op toch? Kan niet wachten om 'm zelf te horen, als ik dan weer eens heb gedroomd dat 't niet goed zit kan ik mezelf gerust stellen.
heb hem van www.babysound.nl zondag besteld en vandaag woensdag gehad hoor alleen van alles maar geen hartje.. ben ruim 16 weken waar moet ik zoeken ?