Hier mijn oudste zoon met 3 mnd maat 80 en met 4 mnd maat 86. Dus 1 mnd. Zoon 2 met 5 mnd maat 80 en 7 mnd 86. Dochter met 4 mnd maat 74/80, met 7 mnd 86. Hier hebben ze nooit lang gedaan met maat 80. Mijn dochtertje zit nu bijna 2 mnd in maat 98/104 en ze is 19,5 mnd ik denk als ik haar groeilijn volgt hoe ze nu groeit ze er met de kerst al uit is. Dan is dat tot nu toe de langste maat waar ze mee doet. Ze is nu al 97 cm lang.
Jongste zit nu net een maand in 74 en is 19 maand. Ik verwacht ergens na haar 2e verjaardag dat ze 80 wel gaat passen. Oudste ging met haar 2e verjaardag over naar 80 en die is wat groter dan haar zusje.
Ik moet altijd grinneken als ik jou posten lees. Zou jouw dochter weleens naast de mijne willen zien. Mijn dochter wordt volgende maand 5 en draagt maat 104, totaal het tegenoverstelde dus
Hier gaan we nu net een beetje over van 74 naar 80. Vooral shirts gaat richting 80, broeken in 74 gaan nog wel Mees is nu 10 maanden.
Mijn dochter past nu nog maatje 74, maar sommige kledingstukken (shirtjes) heeft ze al wel maatje 80 aan. (ze is nu bijna 1,5)