Mijn man wil graag de Luvion babyfoon (met camera). Nu kun je bij de Luvion ook een soort matje krijgen dat de ademhaling van de baby registreert en alarm geeft als je baby stopt met ademen (de babysense). Ik vroeg mij af of er hier mensen zijn die de babysense hebben en wat jullie ervaringen ermee zijn. Geeft het systeem vaak vals alarm?
Wij hebben geen babysense maar wel een luvion babyfoon. Ik vind hem eerlijk gezegd niet fijn. Niet fijn in gebruik en onduidelijk. Hier ligt ie nu in de kast en gebruiken we een gewone babyfoon van Philips.
Wij hebben de luvion platinum babyfoon. ik vind het helemaal super. geen last van storingen of onduidelijk beeld. wij hebben geen babysense maar de nannycare omdat deze op een dikker matrasje kan. nog geen vals alarm gehad
Bij babypark.nl is het nu voordelig ( het matje en de babyfoon) de babyfoon vind ik echt zijn geld dubbel en dik waard!! Ben er erg tevreden over
De Babysense moet je echt alleen aanschaffen als je er zelf 100% achter staat en het persee wil hebben zodat het je een fijn gevoel geeft. Anders doe het niet. Wij verkopen ze ook in de winkel, maar mogen ze niet adviseren omdat het soms wel eens voorkomt dat zo'n ding zonder reden afgaat, wat tot grote paniek kan leiden. Als je kindje bijvoorbeeld zichzelf verplaatst in bed kan het zijn dat ie niet meer op het dekje ligt en dan gaat ie dus af omdat hij niks meer registreerd. Hij hoort ook niet bij de Babyfoons want het apparaatje dat alarm geeft hang je aan het ledikantje.
Wij hebben ook een luvion babyfoon met camera,voel me daar al prettig genoeg bij,denk dat idd bij zo'n matje,je heel snel in paniek raakt terwijl er waarschijnlijk niks is,net zoals Jewe schrijft.