Soepstengel

Discussie in 'Voeding' gestart door Foxter, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Foxter

Foxter Niet meer actief

#1 Foxter, 20 aug 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 aug 2009
    Hoi meiden,
    Misschien een beetje een domme vraag, maar hoe geven jullie een soepstengel? Sterre eet goed brood en liga's enzo, dus ik wil nu een soepstengel geven, maar geef je die in stukjes? Lijkt me dat ze zo'n lange stengel misschien achterin haar keel steekt, en datie dan misschien afbreekt? Of ben ik te voorzichtig?

Groetjes Marijke

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.818
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik geef gewoon een halve.. en inderdaad, in het begin stopte ze hem weleens wat te ver ;) , even kokhalzen. Net zoals ze dat met een lepel wel eens doet, of eigenlijk: Deed.
    Ze trekt hem vanzelf wel weer terug ;)

3. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik geef 'm wel gewoon in z'n geheel. Al vanaf het begin (7 maanden ofzo). Hier gaat dat altijd heel goed. Hij stopt 'm er wel eens een beetje ver in, maar dat heeft 'ie dan zelf ook in de gaten, dus komt 'ie er weer uit.
    Het scheelt misschien wel dat wij Rapleyen, dus Milan is al gewend om lekker alles zelf te eten.

4. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Wij doen hem wel altijd even door de helft, maar hebben ook wel eens een hele gegeven en dat gaat ook goed. Te ver in haar mond stoppen heeft ze eigenlijk nooit gedaan.

5. Foxter

Foxter Niet meer actief

Oke, dan ga ik dat ook doen, dankjulliewel :D

6. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

1 mei 2008
    1.522
    0
    0
    In drieen!

7. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Wij geven ze altijd gewoon in 1 stuk en soms worden ze zo opgeknaagt en soms worden ze door de kleintjes zelf in 3 of 100000000 stukjes gebroken en zo opgeknaagt :D!

8. kahrin

kahrin Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.020
    0
    0
    Bij mij krijgt ze altijd 1/3.

9. Khadisja08

18 jul 2009
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Doe niet aan rapleyen maar de kleine van mij at ze ook al heel gauw.
    Gaf haar al zo een stengel met 5 maand en dan een halve en was eerst soffen maar snel hoorde je al het gekraak hihi.

Deel Deze Pagina