De ene dag heb ik overal last van (buikpijn, rugpijn, moe, hoofdpijn, humeurig, trillerig) Vandaag bijvoorbeeld voel ik me supersterk en energiek en kan hele wereld aan! Wat een erg fijn gevoel is, kan ik melden Ga zeker even Moeders v moeders bekijken zo. Sterkte allemaal hier...
Gelukkig voel ik me vandaag weer een stuk beter. De misselijkheid begint nu wel, maar het is echt niet noemenswaardig. Dan voel ik heel even de misselijkheid opkomen, maar het trekt ook zo weer weg. Die hoofdpijn van gisteren was echt niet normaal. Heb eerst van kwart voor tien tot 12 uur 's nachts liggen woelen, toen maar een paracetamol genomen en weer tot 2 uur liggen woelen. Werd gek van de pijn! Toen heeft mijn vriendje mij even een hele dikke knuffel gegeven en ben ik maar een boek gaan lezen. Dat hielp! Ik had zo'n hoofdpijn dat ik dacht dat ik gek werd! Gelukkig heb ik nu nergens last meer van. Wel heel snel moe, maar dat geeft niet. Ik heb toch vakantie, dus kan mooi rustig aan doen. Hoe is het met de andere (zwangere) meiden?
Met mij gaat het goed. Begin nu ook een beetje nader te voelen, dwz dat ik het gevoel heb dat het eten boven in mijn keel zit. En ik heb constant harde tepels. Heel irri. Draag dus nu alleen nog maar bh's met een bedje. Mag de 25 voor het eerst naar de vk en krijg de 16e aug mijn eerste echo.... kan nu al niet wachten....
O ja, hoofdpijn, de laaste 3 dagen heb ik hier idd ook last van , maar had de link naar de zwangerschap niet gezien.. Gewoon 3 x daags 2 paracetamol en na 3 dagen is het over. (mijn verlos vertelde dat wanneer je niet meer neemt dan 3000 mg p.d (=3x daags 2) het niets uitmaakt voor het kindje in je buik. Morgen komt ze mijn intake doen (het is een vriendinnetje die mijn 1e bevalling ook heeft begeleid en bevallen zonder scheur, knip, hechting, wat dan ook) Verder ligt het eten me een beetje dwars, maar kan het nou niet echt als misselijheid omschrijven.. Iedereen succes maar weer, groetjes Marion
O ja, hoofdpijn, de laaste 3 dagen heb ik hier idd ook last van , maar had de link naar de zwangerschap niet gezien.. Gewoon 3 x daags 2 paracetamol en na 3 dagen is het over. (mijn verlos vertelde dat wanneer je niet meer neemt dan 3000 mg p.d (=3x daags 2) het niets uitmaakt voor het kindje in je buik. Morgen komt ze mijn intake doen (het is een vriendinnetje die mijn 1e bevalling ook heeft begeleid en bevallen zonder scheur, knip, hechting, wat dan ook) Verder ligt het eten me een beetje dwars, maar kan het nou niet echt als misselijheid omschrijven.. Iedereen succes maar weer, groetjes Marion
Hoi Marion, Handig om te weten van die paracetamol. Zeg weet iemand iets over rauwe eieren. Volgens de een mag dat niet volgens de vk die ik gisteren sprak zou het niet zo'n probleem zijn. Ga nl. vrijdag Italiaans eten en doe bijna een moord voor Tirmesou. PS sinds vanmorgen smaakt mijn koffie niet meer Pff en ik start altijd met koffie. Kan ik nu al meteen overstappen op een laf kruidentheetje. (rooibos gaat nog wel) Nou tot snel maar weer
Eerst en vooral geleficiteerd Wij weten vanop 6 weken dat ik zwanger was. K had toen last van draaiingen (constant flauwvallen door te lage bloeddruk) en was enorm moe. Dit heeft zo geduurd tot een week of 8. Die vermoeidheid kan nu nog eens de kop opsteken maar dat komt ook doordat ik teveel hooi op mijn vork neem vrees ik Vanaf de 8ste week tot en met ongeveer de 12de heb ik enorm last gehad van hoofdpijn, dagelijks barstende koppijn Nu heb ik nergens geen last meer van behalve veel plassen waardoor mijn ploegbaas me soms lachend vraagt op het werk of mijn vriend verstopt zit in het toilet
hallo allemaal! heb even een vraagje, ben al 1 jaar bezig om zwanger te raken, heb ook een korte cyclus van 21 dagen, maar nu al 4 dagen overtijd! Heb ongeveer 8 dagen geleden roze afscheiding gehad en na 4 dagen stopte dit weer, ik denk dat dit me innesteling was(hoop ik) Nu erg veel last van witachtige afscheiding bijna creme achtig nog nooit zoiets gehad, alleen maar heldere afscheiding en er komen witte pukkeltjes rondom me tepel en heb krampen in onderbuik. maar gisteren test gedaan en was negatief, zou ik de test te vroeg hebben gedaan? en komen deze symptomen iemand bekend voor!? kusxxx nance
Hee Nancce, Normaal gesproken zou je na je overtijd meteen kunnen testen maar je kunt anders nog even 2 dagen wachten. Je waardes schijnen om de 2 dagen te verhogen. Ik had en heb ook afscheiding en dikke bobbeltjes rondom de tepels dus dat ziet er goed uit. Ik had echter geen bloeding ofzo. Succes meid en laat het ff weten. El
hoi Ellenk, Ik ga woensdag een test doen, hopelijke is die dan positief ik hoop het zo! ik voel me vandaag misselijk maar heb totaal geen honger enzo, Heb ook 2 dagen geleden me grieperig gevoeld, spierpijn overal, verkouden, zou dat de test hebben kunnen beinvloeden? Jij Trouwens gefeliciteerd he! kus nance
ik ook! Laat het even weten! Ik lees heel veel dat vrouwen de eerste keer negatief testen. Het ligt ook aan de gevoeligheid van je test enzo. Succes