billetjes poeder of billetjes creme/zalf?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door melody, 5 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melody

melody Bekend lid

29 mrt 2006
    672
    0
    0
    Wat gebruiken jullie?

Ik gebruikte altijd zalf van sudocreme of van eigen merk kruidvat maar ze had steeds rode billetjes en na de zalf van de dokter ben ik ook poeder gaan gebruiken...had het idee dat dit beter werkte...maar twijfel toch nog....

2. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    bij beide kids geen rode billen maar voor krabwondjes aan het gezicht ofzo gebruik ik altijd daro vaseline daar gaat alles snel mee weg

3. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    met rode billtjes moet je sudocreme gebruiken.

maar als er wat kleine open wondjes zijn dan meot je poeder gebruiken. dan dat is droog. sudocreme is nat en dat maakt het alleen erger.

ik zelf heb no nooi poeder gebruikt omdat tamer alleen rode billetjes hebt en ik ben allergisch voor talkpoeder.

4. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Geen idee wat het beste is, ik gebruik niks. Louise heeft geen rode of geirriteerde billetjes.

Ik hoorde wel op het cb dat sudocreme de huid wat meer uitdroogt dus wellicht is bepanthen of vaseline beter.

5. kat

kat Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    Hallo,

Ik gebruik Bepanthen en dit werkt hier super. Ik gebruik ook geen billendoekjes meer alleen water en goed drogen.
    Ze had ook open wondjes maar die zijn helemaal verdwenen na een paar dagen.

6. Narcissen

Narcissen Bekend lid

20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Zelf gebruik ik altijd zinkzalf. Gaat tot nu toe goed.
    Blijven de billen rood kun je ook denken aan een schimmelinfectie... Die gaat niet vanzelf weer over.
    Dan jeukt het ook.
    Succes.

Deel Deze Pagina