Vanaf wanneer misselijk en moe?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door 82Noor, 12 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 82Noor

82Noor Actief lid

8 sep 2016
    468
    15
    18
    Vanaf wanneer werden jullie misselijk en moe? Ik heb sinds twee dagen een zeurderig gevoel in m'n onderbuik en onderrug maar verder nog niets aan de hand. Ven benieuwd wanneer die symptomen bij jullie begonnen.ik ben nu net over m'n 4e week dus in m'n 5e. Heel pril en allemaal erg spannend.

2. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.479
    5.839
    113
    De misselijkheid kwam hier rond de 6 a 7 weken. De vermoeidheid kwam pas rond de 9 weken volgens mij.

3. Appelsientje89

Appelsientje89 Fanatiek lid

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Morgen 5 weken..
    Niet misselijk.. Heerlijk..!!
    Wel zeurende pijn en soms steken in de onderbuik.
    Erg pijnlijke tepels en slecht slapen.
    Geniet ervan zolang je niet misselijk bent!

4. Nacho

Nacho Fanatiek lid

3 jun 2015
    2.369
    9
    38
    Vrouw
    Baby & Mama Coach
    Houten
    Ik begin nu misselijk te worden en ik ben al 2 weken super moe. Het wordt alleen maar erger :( Verschilt gelukkig per persoon en per zwangerschap, dus wie weet ga je fluitend je zwangerschap door!

5. Mel7

Mel7 Bekend lid

12 apr 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb hele lichte misselijkheidsvlagen gehad vanaf 4 weken, en sinds een paar dagen is het meestal wel de hele dag door en wat heviger maar gelukkig nog niet overgeven.. en ik ben wel sneller moe maar ik heb het nog niet gehad dat ik helemaal uitgeput in slaap van 's middags haha

6. Mel7

Mel7 Bekend lid

12 apr 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wat grappig trouwens Nacho, we zijn even ver! Hahaha

7. Nacho

Nacho Fanatiek lid

3 jun 2015
    2.369
    9
    38
    Vrouw
    Baby & Mama Coach
    Houten
    Wat leuk Mel! Ik heb morgen mijn eerste echo en ik vind het ontzettend spannend. Wanneer ben jij aan de beurt?

Helemaal offtopic, sorry TS!

8. 82Noor

82Noor Actief lid

8 sep 2016
    468
    15
    18
    Ok. Hopen dat het meevalt. Ben vandaag wel heel moe maar ook een heel druk weekend gehad.

9. Mel7

Mel7 Bekend lid

12 apr 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    De een heeft er wel last van en de ander voelt zich kiplekker :)

Ik ben donderdag aan de beurt voor een echo en maandag vk, Nacho :)

10. MarTesxx

MarTesxx Lid

2 jun 2016
    52
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dat klopt Mel! Het verschilt per zwangerschap.
    Ik was al heel snel heel erg moe, dat heb ik nu nog steeds. Doe (als ik niet hoef te werken) elke middag wel even een dutje.

Misselijkheid is bij mij nu sinds 2 dagen echt wel enorm aanwezig..

11. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Tijdens mijn eerste zwangerschap heb ik nergens last van gehad..
    Bij mijn 2e zwangerschap ben ik vanaf het eerste moment misselijk en moe geweest, tot een week of 16..

12. PandaBeertje

PandaBeertje Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    Ik ben dinsdag of woensdag 10 weken zwanger. Bij mij begon t met 5-6 weken. Vermoeidheid ook, maar wordt nu wel wat meer. Hopelijk over paar weken minder. Ik heb er alleen ook nog een peuter naast hobbelen van 2.
    Bij haar ben ik weinig tot niet misselijk geweest, en als ik het was was t meestal einde van de dag- avond als ik op bed lag.. en vermoeidheid weet ik niet zo goed meer.
    Maar het hoeft dus niet altijd!

13. 82Noor

82Noor Actief lid

8 sep 2016
    468
    15
    18
    Ok. Ik ben aan het duimen! Ik zit 's ochtends en 's avonds altijd een uur in de trein van en naar mijn werk. Lijkt me zo vervelend als ik dan de hele tijd moet overgeven. Maar goed, alles ok tot nu toe. En uiteraard heb ik het ervoor over.

14. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Vanaf week 6 begon het elke week erger te worden.
    Uiteindelijk tot 10,5 week moe, nergens meer zin in, darmkrampen, obstipatie, misselijk, afkeer van bepaald eten, lusteloos...
    En nu...even afkloppen...voel ik me beter dan ooit :) wel wat kortademig met dit weer, maar niet meer moe of misselijk.

15. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

28 sep 2011
    1.490
    0
    0
    Bij alle zwangerschappen niet ziek geweest.en nu bij nr 5 ok niet.alleen moe.en steeds verkouden alles zit gewoon dicht.

16. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Vanaf 6 weken begon bij mij de extreme vermoeidheid en het overgeven. Ervoor misselijk met vlagen.

17. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.201
    509
    113
    Ik ben bij de eerste van NOD tot ongeveer 15 weken misselijk geweest, en erg moe. Nu eigenlijk een beetje vergelijkbaar, al ben ik wel minder beroerd dan de vorige keer, hoef ook niet over te geven dit keer.

18. jadie

jadie Bekend lid

18 aug 2016
    767
    209
    43
    bij mijn eerste zwangerschap ook warm zeurend gevoel in mijn onderbuik misselijk en heel erg moe pas na 7 weken daarna werd dat heel snel minder en kwam ik erachter met 11,5 week dat ik een missed abortion had . vandaag weer positief getest 3 dagen voor mijn nod en weer dat bekende warme zeurende gevoel in mijn onderbuik.

19. anemdo

anemdo Bekend lid

16 jun 2014
    550
    0
    0
    Rotterdam
    Bij al mijn zwangerschappen was ik moe (volledig uitgeput) vanaf het moment van innesteling.
    En al misselijk en spugen voordat ik een positieve test in handen had. Deze keer heb ik dan ook opnieuw de diagnose hg (extreem veel spugen). Ook bekkenpijn begon al heel snel.
    Mijn lijf kan blijkbaar erg slecht tegen het zwanger zijn :(

20. MamaLe

MamaLe Fanatiek lid

28 mrt 2015
    1.998
    221
    63
    Moe al heel snel (4,5 week) en misselijk deze keer eigenlijk al voor nod maar zette vanaf een week of 6 echt goed door. Ben nog steeds snel misselijk helaas.

Deel Deze Pagina