hahahaha dat had ik gisteren ineens! bij het tanden poetsen! ik vond het wel vaag maar ben dus niet de enige
ik ben nu 13 weken en ben sinds 2 weken echt misselijk , net toen ik dacht nu komt het niet meer . Wel dus , en nog geen klein beetje ook Hoop stiekem dat het terug snel overgaat nu want zo is ook niet prettig, al neem ik het er wel graag bij
ik ben nu zwanger van de derde en bij alle zwangerschappen niet een dag misselijk geweest.. ik mag me dus tot de gelukkigen prijzen! succes met de rest van je zwangerschap...
Bij de zw van mijn zoon was ik misselijk vanaf de 3de week. Duurde tot ruim de 18de week en duurde 24 uur per dag.... Er waren echt momenten dat ik dacht... was dit nu wat ik zo graag wilde..... Maar het antwoord hoe ziek ik nog was was gelukkig altijd JA. Ik ben zwanger geworden met Clomid. Heb me altijd afgevraagd of ik daardoor misselijker ben geweest dan iemand die zonder medicatioe zwanger wordt...
Ik ben nu 4 keer zwanger geweest (1e x dochter gekregen en nu 3 x MK) en alle drie de keren, was ik vanaf ongeveer 1 1/2 week voor NOD misselijk en had ik last van maagzuur. Helaas de laatste drie keren in MK-en geeindigd.