Hoi, Ik zit nu op dpo 9 en ben vanaf gisteren echt duidelijk echt misselijk. Eergisteren was ik ook klein beetje s avonds misselijk, toen was ik dus voor de eerste keer misselijk. Gisteroverdag was ik ook beetje misselijk en duizelig. S avonds rond uur of 23 werd ik echt erg misselijk, gisteravond was het dus erg. Nu ben ik ook weer behoorlijk ,misselijk, voelt beetje als wagenziek ofzo, niet fijn. maar van een zwangerschap kun je toch niet zo snel al misselijk zijn? vroeg me dit af. Dus vraagje aan zwangere dames: waren jullie ook al voor jullie nod misselijk en vanaf wanneer? (ik zit nu dus 5 dagen voor nod) Zelf denk ik dat het misschien een griepje is die eraan komt ofzo, weet het niet, want ben niet hele dag misselijk ofzo, al zou ik natuurlijk wel graag willen dat ik zwanger zou zijn. Alvast bedankt voor reacties! Liefs Syl
Hoi Sylvia, Toen ik zwanger was van mijn eerste begon de misselijkheid ook al een week voor NOD. Nu ben ik zwanger van mijn tweede en begon het pas met 6 weken. Volgens mij kan het wel.... maar het kan natuurljik ook een griepje zijn... Succes! Suus
dank je wel. Het zou idd een griepje kunnen zijn maar ik ben niet de hele dag door misselijk ofzo, als ik ziek ben , voel ik me echt de hele dag beroerd. heb verder ook gen buikpijn ofzo, alleen s avonds ongi kramp en baarmoeder krampjes... Ik moet nog 5 dagen wachten..duurt lang Liefs Syl
Bij mij eind week 6. Ik ben toen wel misselijk geweest, maar niet zo erg dat ik ook naar de wc moest. Meer een vervelend gevoel dan echt kostmisselijk.
Trouwens volgens mij komt het wel vaker voor dat vrouwen voor hun NOD misselijk zijn. Ik dacht dat ik dat hier op het forum ergens had gelezen...
Vroeg me hetzelfde af... 4 jan. NOD en vorige wk 2x s ochtends misselijk en moest niet aan eten denken,vanochtend tijdens nieuwjaarsontbijt op werk weer. Toen ik alleen al dacht aan een eitje eten, hoefde ik gelijk niets meer (vind normaal een eitje 's ochtend eten heerlijk en ben ook echt nooit misselijk normaal gesproken) Maakt het wel spannend zo!
Ik ben dus zwanger! Misselijkheid wordt wel steeds erger! maar dat vind ik nu niet zo erg want ik ben zwanger! Joepieeeee! Liefs Syl
ik kan niet zeggen dat ik misselijk ben, maar ik houd ook geen eten binnen (kan door griep komen). Heb nu zelfs poeder gekregen die ik moet oplossen, om niet uit te drogen. Moet morgen terug naar HA.