Ja ik ben toch benieuwd wie dit ook heeft. Ik heb nu voor de 2e dag al de hele tijd dorst, een kei droge mond. Het gaat gewoon niet over, hoeveel ik ook drink. (en dan moet ik natuurlijk weer plassen). Wie heeft dit ook? Is dit een zwangerschapsverschijnsel? Ik heb er nog nooit van gehoord (heb ik weer ). Ben benieuwd!
Daar had ik vandaag en gisteren ook zoveel last van. Vandaag even naar de winkel, maar daar aangekomen heb ik toch direct iets te drinken gepakt. Maar of dat een verschijnsel is of met het weer te maken heeft, ik weet het niet.
... mja, nu je het zegt. Heb ik ook last van! en honger als een paard mss is het een symptoom, zou het niet weten
Ik herken het wel. Probeer dan zoveel mogelijk water te drinken, want van die zoete drankjes (frisdrank en vruchtensapjes) krijg ik alleen maar meer dorst.
Hi, Goed in de gaten houden, veel dorst kan namelijk op zwangerschapssuiker wijzen. Hoop het niet natuurlijk! Groetjes Cindy
Als je een eerdere zwangerschap, zwangerschapssuiker hebt gehad, is de kans dan groot dat ie terugkeerd? Heb namelijk in mijn vorige zwangerschap ook suiker gehad (vanaf 28 weken), maar geen medicatie nodig gehad.Ik heb normaal van mijn eigen altijd de suiker net onder het minimum.
Heb ook sinds een week veel dorst en een paar dagen een droge mond gehad. Hoop dat het symptonen zijn...!
Ik heb wel gehoord dat dat symptomen zijn. Ik heb er zelf maar 1 keer last van gehad tot nu toe en dat was gisteren..
Ikke! Volgens mij pikt mijn kindje al het water uit mijn lichaam! Ik heb al dorst vanaf het begin van mijn zwangerschap. Suiker heb ik niet, hoor. Groetjes, Dominique
Yep! hier ook! kan wel een paar liter water per dag drinken, maarja.. dan zit ik ook de halve dag op de wc
ik had er de eerste weken ook erg veel last van.leek wel heel de dag uitgedroogd..met 10 weken ging het spontaan weer over...dus succes en drinken maar.
Ik heb hier ook last van. Drink de laatste week veel mee dan eerst. Wist toen nog niet dat ik zwanger was, maar had en heb echt super veel dorst! Vind water helemaal niet lekker maar dat gaat er nu heel erg goed in. Vond het dus ook helemaal niet gek dat ik zoveel naar de wc moest, nu weet ik dat het ook met een klein wondertje te maken heeft. Gr Droom