Bij de eerste totaal niet misselijk geweest en nu was ik misselijk vanaf week 6 ongeveer tot week 16 met overgeven daarna extreem gevoelig voor geurtjes en dat heb ik nu bij vlagen nog, dat ik kan kokhalzen van mijn eigen ochtend-adem terwijl ik dat normaal nooit ruik .
Ik werd met krap 6 weken heel erg beroerd. Zo lamlendig, misselijk, blehhhh gevoel. En op week 10 precies stond ik op en alles was over, had ik weer energie voor 10 en voelde me weer fit. Zo apart. Je hoeft niet misselijk te worden trouwens hoor!
Goh dan ben je er gelukkig snel vanaf gekomen ukoldaatje!! Gek he zo van de een op andere dag helemaal voorbij. Ik hoop dat als ik zwanger mag raken dat ik een van die gezegende mensen ben die nergens last van heeft hihi
Ik werd rond week 6 heel ziek, en rond week 12 was het allemaal weg.. Mijn gyn vertelde me eens dat veel vrouwen rond de 6week misselijk kunnen worden, en dat het dan meestal rond de 10e week minder werd, omdat dan de hgcpiek het hoogste is ofzo? ik weet niet of het waar is hoor,.
Ja zou heel goed kunnen, maar lees ook wel veel meiden die er tot week 16 last van hebben, zoals Nen87 vind ik best lang zeg pff lijkt me super vervelend. Vooral als je de hele dag misselijk bent. Ik zag laatst een thee speciaal voor zwangere vrouwen die veel last hebben van misselijkheid. Zou fijn zijn als het helpt
Even 5 minuten tijdens de bevalling. Dit was ook zo weer weg. Niet gespuugd ofzo. Tijdens mijn zwangerschap nooit misselijk geweest.
Een speciale thee zou ideaal zijn idd! K hoorde in mijn omgeving ook wel eens vrouwen spreken over dat ze de hele zwangerschap ziek zijn enz.. dat lijkt me ook echt geen pretje..
Hier vrij lang misselijk geweest. Het begon bij week 8 en ben ruim 10 weken lang elke dag, hele dagen door misselijk geweest.. Geen pretje helaas!! (Ben inmiddels ruim 34 weken zwanger!)
ik werd met 5 weken misselijk. met 6 weken werd ik erg misselijk en sinds de 7 weken ben ik belachelijk misselijk
Vanaf week 7 ongeveer tot en met week 16... Maar dan ook ECHT misselijk. Was de hele dag door aan het overgeven, vreselijk. Dacht dat het nooit meer over zou gaan, maar van de 1 op de andere dag was het weg. Wat een verademing, haha!
Nooit. 2 weken wat vermoeid, maar dat trok ik nog goed met 24 uur werk en 2 dagen school. Niks aan de hand
Niet. Misselijkheid helemaal geen last van gehad, beide zwangerschappen. Maagzuur kreeg ik bij dochter pas 3 dagen voor de bevalling last van, nu heel af en toe. Enige waar ik wel last van heb gehad is vermoeidheid..
Goh, dus toch nog veel meiden die helemaal niet misselijk zijn! Wat heerlijk voor jullie! De meiden die nog misselijk zijn, sterkte! En houd vol, het is voor een goed doel
Bij mijn eerste dochter helemaal niet misselijk geweest en deze zwangerschap (weer een meid) vanaf 8 weken misselijk en nu nog steeds helaas dus ieder zwangerschap is anders
ik ben in being eerste twee weken misselijk geweest en toen om dag en nu ben ik sinds vandag weer misselijk.man echt niet normaal.bij me eerste heb ik dit niet zo erg gehad.
Bij mijn dochter van week 8-22. Nu nog niet, alleen een beetje weeig. Hoop heel hard dat het deze keer weg blijft!