Steekjes

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Melissa001, 24 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melissa001

Melissa001 Actief lid

12 dec 2007
    255
    0
    0
    Hoi dames,

ik heb het gevoel dat ik zwanger , maar ja ik weet het neit zeker, mijn nod dag is 26 april dus nog ff afwachten, maar ik wil nu niet testen, want wil neit teleurgesteld raken.. bij mijn 1ste zwangerschap had ik telkens steekjes in me onderbuik tijdens de seks en daarna ff-tjes, na die zwangerschap helemaal geen last meer van gehad. Maar nu heb ik weer die steekjes elke keer bij de seks, nou vroeg ik me af of iemand dit herkent of ook heeft gehad ?

Gr

2. Melissa001

Melissa001 Actief lid

12 dec 2007
    255
    0
    0
  3. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

hoi!

ik heb ook het gevoel dat ik zwanger ben! of zo heb ik mij nog nooit gevoelt!.. het last van mijn buik een soort rekend stekend gevoel, ben heel erg moe, last van mijn borsten en aders! veel plassen ook snachts 2 keer, heel erg humeurig ene kleer vrolijk en de andere keer wordt ik boos of shagie om niks! en heb ook een raar gevoel als ik sex heb! als we klaar zijn is het wel meteen weer weg.. ik kan maandag testen! spannend! suc6 xx

4. Melissa001

Melissa001 Actief lid

12 dec 2007
    255
    0
    0
    ja het is een heel vreemd gevoel, na de seks is het dan ook meteen weg... Ik denk dat ik zwanger ben vanwege die steekjes, ik ga zaterdag testen als de rode duiveltjes nog niet langs zijn geweest. Deze dagen duren zoo lannnngggg , hahahahah. Ja ik ben ook anders dan normaal, nou dat vertel me vriend dan,, vanmezelf weet ik alleen da tik me laatste week erg snel aangevalle voel,, dus ik ben benieuwd:)

5. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

ja ik ook duimen! erg he dat de dagen zo lang duren ikheb dat ook hoor! maar dat komt puur omdat je er gewoon 24/7 mee bezig bent hahahaha! ik kan eigenlijk niet meer w8en met testen pfff

6. Melissa001

Melissa001 Actief lid

12 dec 2007
    255
    0
    0
    ik kan ook niet wachten !.bij mijn eerste zwangerschap had ik ook getest, maar te vroeg dus was negatief, ik d8 dat ik niet zwanger was, maar al die gekke symtonen bleven maar. had ik een week later getest een heel dikke vette streep :p

7. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

haha ok! volgens mij is dat zooo geweldig om een posi test in je handen te hebben pff ben echt benieuwd hoe ik reageer als ie posi is haha heel blij natuurlijk maar volgens mij word ik helemaal gek hihi... dus heb jij al een kind?

8. Melissa001

Melissa001 Actief lid

12 dec 2007
    255
    0
    0
    Mijn eerste zwangerschap is geeindigd in een mk eind januarie 2008.. Toen ik de test had gedaan en zag twee streepjes, was ik eerst een beetej geschrokke van, Nee dat kan neit, ik zie het gewoon niet goed,, hawhawhawh toen d8 ik , ik doe er maar nog 1tje mar midden op de dag en toen zag ik weer posi, toen geloofde ik het echt, ik was helemaal blij, en kon het wel van de daken schreeuwen ! Maar ik wilde het nog neit zegge voor 12 weken( tegen fam), want anders moest ik ook wer vertellen dat ik een mk heb gehad ! maarnu hoop ik dat ik weer zwanger ben, en dat alles goed verloop

9. Melissa001

Melissa001 Actief lid

12 dec 2007
    255
    0
    0
    Hey, ik moet er ff vandoor. ik lees je reactie vanavond,, fijne avond;)

10. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

wel ballen van je miskraam! bah! met hoeveel weken kreeg je mk... hopen dat je weer zwanger bent!

11. Denise787

Denise787 Bekend lid

20 apr 2008
    630
    0
    0
    Wat een gesprek hier, hihi!

Wil jullie allebei suc6 wensen met testen, steken heb ik zelf niet gehad, maar ja, kan zo wezen dat jullie zwanger zijn, wie weet ;)

Suc6 beide!

12. Melissa001

Melissa001 Actief lid

12 dec 2007
    255
    0
    0
    ik had een mk met 10 wk en 2 dg, ja dat was wel ff balen ! maar ja nieuwe rondes, nieuwe kansen ! hoelang ben jij al bezig met klussen dan? IK hoop echt dat we snel een posi test in handen hebbebn:)

13. BabyFaith

BabyFaith Lid

23 apr 2008
    8
    0
    0
    ik heb dus laatst ook erge pijn tijdens de sex, dacht dat het aan iets ander lag...

maar sinds een paar dagen voel ik me ook erg anders (volgens de ovulatietest heb ik al een innesteling gehas ALS ik daadwerkelijk zwanger ben)

nu nog 6 LANGE dagen wachten om te testen....

succes dames :)

14. Melissa001

Melissa001 Actief lid

12 dec 2007
    255
    0
    0
    ja tijdens de seks is het enorm gevoelig, ! ik kan morgen testen ! ik ben benieuwd, de dagen tot testen, dure zo enorm langgg! of we zijn ongeduldigg :oops:
    Veel successs

Deel Deze Pagina