Hoi dames, Vanaf wanneer krijg je last van misselijkheid? Zit nu op dag 27 van mijn cyclus (die normaal rond de 34 dagen schommelt) en ben sinds gisteren toch een partij misselijk. Net of mijn maag de hele tijd achter in mijn keel hangt. Als ik dan wat eet gaat het even beter maar na een uurtje begint het weer. Maar het lijkt me nog veel te vroeg om als ik dan al zwanger ben nu al misselijk te zijn. Bij mijn dochter was ik echt heel weinig misselijk, af en toe een weeeig gevoel maar dat was echt te verwaarlozen. Groetjes, Sofie
Bij Elena was ik pas na 7 weken misselijk. Nu ben ik al een paar dagen misselijk.eerst alleen 's avond en 's morgens en sinds vandaag de hele dag al dus ik ben benieuwd,vraag me af van wat....
Ik was tussen 5,5 en 6,5 week heel erg misselijk. De hele dag, met spugen en al compleet. Nu gaat het sinds gisteren wat beter, nu ben ik alleen 's ochtends misselijk, moet dan nog spugen maar daarna gaat het beter. Ik hoop dat het zo blijft want als je de hele dag zo ziek bent, das niet zo geweldig! Ik hoop dat je zwanger bent maar inderdaad, het zou wel erg vroeg zijn om dan al misselijk te zijn maar je weet het maar nooit. Succes dus!
Ben al dikke week erg misselijk met braken etc. bij mijn zoons hield dit aan tot ik ze op de buik had liggen..
ik werd vanaf week 6 misselijk (zonder spugen) en dan vooral 's morgens en 's nachts dat ik er wakker van werd. Nu sinds een week is het gelukkig een stuk beter. Voor mijn NOD was ik helemaal niet misselijk, alleen wel supersupermoe en hele gevoelige borsten
Was bij beide zwangerschappen vanaf 7 weken misselijk (incl. spugen ) Wat ik wel al veel eerder kon merken was de vermoeidheid. Vanaf 4 / 5 weken.