Wij zouden in de toekomst willen verhuizen naar iets groters met tuin. In een tijdsbestek van +- 2 jaar. Maar eerst zou ons huidige huis toch echt verkocht moeten worden en daar maak ik mij toch best wel een beetje zorgen om. Nu weet ik wel dat het ene huis verkoopt binnen 2 weken en de ander pas na 2 jaar maar ik ben toch erg nieuwsgierig..en tips zijn altijd welkom!
9maanden wat heeeel uitzonderlijk was/is. Oud en klein met onderhoud en in de polder. Soortgelijke huizen in t zelfde dorpje stonden al drie jaar te koop en nu nog steeds (5j). Wij hebben echt geluk gehad.
Wij hebben nog geen huis verkocht maar het huis dat wij hebben gekocht heeft een week te koop gestaan.
Hier heeft ons appartement 18 maanden tekoop gestaan. We hebben denk wel geluk gehad zeker voor de prijs we hadden 6000 verlies er staan er nu nog 7 tekoop in de zelfde flat en die staan voor een lager bedrag. Het huis dat we gekocht hebben.stond 1 dag in de verkoop bord hing nog niet eens buiten
Binnen 11 maanden maar wel 50.000 Euro onder de marktwaarde. Het huis was 175.000 waard en we hebben het voor 125.000 verkocht, halleluja voor de NHG.
We hebben ons appartement na 2 jaar en 10 maanden verkocht en 45.000 gezakt in prijs Maar toch heel blij dat we het gedaan hebben, want ze zijn nu zo happy in ons nieuwe huis!
hier 3 jaar in de verkoop gestaan uiteindelijk met 50.000 verlies verkocht. gelukkig wel spaarhypotheek dus konden een hoop opvangen maar helaas niet alles en geen NHG
Wij staan nu 4 maanden te koop (appartement) en gaan de prijs 1 deze weken omlaag gooien, te veel concurrentie.. 1 voordele het appartement is instap klaar, 1 nadeel het is 4 hoog zonder lift..
3 weken... Maar dat was in 2007 en een populair appartement dat heel centraal ligt. En 4500 onder onze vraagprijs was het verkocht.
Ons huis was ook snel verkocht, binnen een week al 13 kijkers (voorjaar 2014)...en aan een van de eerste kijkers uiteindelijk binnen een maand verkocht. Nu woonden wij in een mooi huisje, in een goede wijk, in een stad. Tips: een goede makelaar, een scherpe prijs die realistisch is voor het type huis en de buurt, goed kijken wat er in de omgeving vergelijkbaar is en recent verkocht is of te koop staat en voor welke prijs. Verder je hele huis opruimen zorgen dat het ruim oogt, lekker lichte kleuren op de muur. Eventueel meubels die niet noodzakelijk zijn in een opslag plaatsen of tijdelijk bij familie zetten. (wij hebben bijvoorbeeld de box en een een kast uit huis weggedaan) zo min mogelijk prullaria in huis, dat maakt het rommelig. mensen willen een leeg licht huis met mogelijkheden zien! Oja en alle kleine dingen die je ziet toch even netjes maken. is er een deur die piept even smeren, is er ergens wat verf weg, even een likje eroverheen. Heel veel succes.
Ons huis heeft anderhalf jaar te koop gestaan bij makelaar 1. Door ruzie met die makelaar geswitcht naar een ander. Iets gezakt in de prijs, huisstijlstyliste door het huis laten gaan en opgevolgd wat zij had gezegd, huis in een week verkocht