Dat zijn allemaal illuminati berichten. Daar mag je je kind nooit aan blootstellen. Levensgevaarlijk die Disney films. Ehhh en nu ff serieus, ik vind die onzin ook veel te ver gezocht en mijn zoontje mag gewoon kijken en hij is 3.5 jaar
Is dat echt waar.?? Nog nooit is dat op gevallen. Van een mug een olifant maken noemen we dat. Je kind overal van weg houden. Wat s.x betreft vind ik pas belachelijk. Informatie verstrekken is de beste opvoeding. Maar jij mag je mening hebben ik heb mijn mening en ik vind het gewoon overtrokken als je in kinderfilms die dingen gaat zoeken en vaak zijn het hoax dingen die gemaakt zijn ect ect.. Laat ook maar trouwens.
Wahahahaha, ik pies bijna in m'n broek. Dat verklaard wel waarom mijn kinderen graag in de blote kont dansen. Allemaal de schuld van Disney! Dat TUIG!
Hier kijken ze vanaf 0 gewoon alles mee hoor, de kinderen maken in dagelijks leven ergere dingen mee, ik zit er wel altijd bij en leg dingen uit, ze weten dat het niet echt is, pas hier met baby en al de gremlins gekeken toen keek ik m'n man een keer aan van Hmmm is dit handig maar ze lagen dubbel en zeiden tegen mij dat t toch niet echt was en daarom grappig.
Dit soort dingen ergens in zien zegt meer wat over je eigen zieke geest denk ik, normale mensen zien dat geeneens
Heb je de films waar je het over hebt zelf ooit gezien? Puur een vraag uit nieuwsgierigheid... Je snapt toch wel dat je de meest gekke complottheorieen van internet zit te herhalen?
Er werden stukjes film laten zien als bewijs dus zie niet zo in wat dat met complottheorieën te maken heeft. Maargoed, ieder zo z'n eigen mening. Vind het alleen wel vreemd dat je gewoon voor gek wordt uitgemaakt wanneer je een keer afwijkt van de norm. En ja, ik heb die films vroeger wel gezien. Niet ontzettend vaak overigens omdat wij geen videorecorder mochten van mijn ouders, maar heb ze wel gezien.
Disney hidden messages Zoiets dus . Man je kan ook te ver gaan hoor. Hier kijken we pas sinds een jaar bewust samen disneyfilms. Maar ik weet nu wel waarom mijn zoon vanmorgen bij de HA ineens zijn piemeltje ziet zien met de boodschap dat hij "Zooooo mooi," is. Great
ik maak je echt niet voor gek uit hoor, maar ik vind die filmpjes wel onzin. Het is ieders goed recht om er wel of niet naar te kijken. Maar dit soort filmpjes worden echt gemaakt door mensen die te veel vrije tijd hebben en overal wat in gaan zien.
Ik vind het erg ver gezocht. En geloof ook zeker niet dat Disney dit expres doet. Zeker in het zeer preutse Amerika waren ze allang opgedoekt.
Ik geloof wel dat er veel zaken in Disneyfilms voorbij komen waar ik niet perse achter sta, niet worden opgemerkt in de meeste gevallen maar wel worden opgeslagen in het kinderbrein (in andere films trouwens ook hoor). Zo zijn de 'goede' altijd knap en mooi en de slechterikken altijd lelijk. Ook strookt de boodschap van sommige filmpjes niet met mijn opvoeding.
In ALLE films en tekenfilms zitten boodschappen en levenslessen verborgen. Amerikaanse films stikken van USA helden en Europese slechteriken. De eeuwenoude sprookjes zijn levenslessen over slechte eigenschappen van de mens. In de sprookjes gaat juist vaak overdreven schoonheid gepaard met hebzucht en wreedheid (slechte koninginnen, gaston in belle en het beest enz). Maar de' verborgen' boodschappen op die complotsites hebben het niet daarover, maar over' verborgen' sexuele beelden in tekenfilms? Iedereen die de films gewoon op tv/dvd/bios gezien heeft weet dat de beelden op die sites over het algemeen gewoon nep zijn. Maar ja...
ja maar weet je dat heb ik met veel dingen die ik gaandeweg in het leven tegenkom. Er is een heel leuk tv programma op nld 3 wat ook erg leerzaam is en mijn dochter kijkt er graag naar, maar het heet aap poot PIES nou dat laatste hoeft dan van mij niet per se. Aangezien mijn kleinste papegaai nu de hele dag pies pies roept En vanochtend in kerst met linus begon die vader een liedje te zingen over oma die een dikke....is. Nou dat strookt ook totaal niet met mijn opvoeding
In Frozen is de slechterik ook 'knap'. Verder mochten mijn kinderen Disneyfilms kijken vanaf de 3 jaar (winnie the poeh), bij de spannende prinsessenfilms zit ik naast haar.