Vanaf wanneer mocht jouw kindje disneyfilms kijken?

Discussie in 'De lounge' gestart door megacarls, 11 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lyso

Lyso Fanatiek lid

3 jul 2009
    1.081
    2
    36
    hier nog nauwelijks disneyfilms, laatst frozen aangezet, maar dochter (5) vond dat al super eng... dus tja.. Zoon van 2 lijkt het allemaal wat minder te boeien, maar je kan moeilijk de een wel laten kijken en de ander niet....

2. Casara

Casara Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.264
    416
    83
    Op dit moment staat Frozen voor de zoveelste keer op! Zo erg dat ze stukken tekst uit de film kent! Erg, nee. Beter dit als die Pokemon troep!

3. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Hangt van de film af. Ik geloof dat we begonnen zijn met een jaar of 2/3. Maar hij is nu 5 en geeft zelf aan dat hij Frosen nog te eng vindt, maar het kan ook zijn dat hij het buurmeisje napraat.

Ze kijken hier graag naar Cars (1 en 2). De oude Disney films (Assepoester, Sneeuwwitje, etc) vinden ze niet zo leuk.

Ik kijk overigens elke film de eerste paar keer mee, zodat ik goed kan merken welke delen ze (te) eng vinden en dat ik dingen kan uitleggen of afzwakken als het nodig is.

4. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

geen film, maar wat onze kinderen al vanaf 2 jaar leuk vinden en wat ik zelf educatief vindt is Mickey Mouse Clubhouse, en de films van Dora.

Ik zag dat de smurfen ook pas vanaf 6 jaar is, maar ik vind dat je het best samen met je kind kunt kijken als ze wat jonger zijn.

5. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Hier wordt er ook wel eens een disney film gekeken (dochter is bijna 3) maar de eerste paar keren kijk ik altijd mee.
    Vooral de films waar prinsessen in voor komen vind ze leuk.

6. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Hier langzamerhand een beetje aan t puzzelen ze is in de princessenfase, frozen was spanne d niet eng, assepoester was dikke tranen dat de jurk in stukken werd getrokken, dus meer lrincessen is nog te heftig, vooral dus winnie the pooh en eens cars proberen of monsters inc, al vink de verhaallijn nog wat te ingewikkeld

Bambi en dombo dat duurt nog wel even ze is al heel gevoelig daarvoor

7. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Dochter vind smurfen geweldig :)
    Disneyfilms alleen The Lion King, die vond ze geweldig en Tangled, vond ze niet zo leuk

Verder kijkt ze op tv graag Zandkasteel, Smurfen, Mickey Mouse clubhuis, K3 en Prinsessia.

8. Summer sun

Summer sun Bekend lid

14 dec 2013
    570
    1
    0
    We kijken soms Disneyfilms met onze dochter. Houden wel rekening of het heel eng wordt. De helft van de tijd speelt ze

9. sjak

sjak Niet meer actief

Dan is Sophia het prinsesje een aanrader! Gebeurt ongeveer niets spannends in...

Deel Deze Pagina