eten en warm weer

Discussie in 'Voeding' gestart door sweet978, 3 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.497
    0
    0
    noord-holland
    hai dames,

ff een vraagje... ik heb zelf ook vaak minder zin in eten als t weer warm is. Nu vraag ik me af of baby's dat ook hebben ?

Smurf hier heeft vandaag erg weinig gegeten... wel extra water gedronken. NU vroeg ik me af of dat een toevalstreffer is of dat veel baby's minder eten als t warm is.

ALvast bedankt :)

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Nee hoor, babies zijn net mensen ;):D

Goed in de gaten houden of er wel genoeg gedronken wordt

PS: ik vind het zelf niet echt warm weer.. Het is wel heel lekker... de zomer moet nog beginnen...

3. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.497
    0
    0
    noord-holland
    lol:)

laten we eerlijk zijn.. t worden steeds meer mensen ... :D

ze heeft vandaag erg veel extra gedronken...dus t vocht maak ik me niet druk om.. wel om t feit dat t eerst zo een lekkere bolle was..en nu maar 700 gr was aangekomen in 2 maanden.. en nu ook weer der brood oversloeg etc...

Maar goed..wie weet is ze der eetpatroon aan t zoeken.. Zolang ik der ribben niet kan tellen..en ze een blije smurf is zal t wel goed zijn :)

4. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

maddi heeft vandaag ook erg slecht gegeten. wel goed water en sap gedronken maar echt eten pfff hij zat ff voor een dagje op een dieet geloof ik.

5. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    :D:D:D:D

Sem kwam in het begin ook heel veel aan maar de laatste keer was ie ook maar 500 gram ofzo aangekomen, ik vond het errug weinig maar op het cb vertelden ze dat dat normaal is, hij is veel actiever door het kruipen, op willen staan enz. waardoor hij minder snel aankomt.

6. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.497
    0
    0
    noord-holland
    ik weet ook wel dat t kan wisselen.. zoals cygnet al zei..t zijn net mensen..de enige dag meer honger dan de andere :)

Ik had alleen een lekkere bollie.. en nu wordt t een lang dunner ding ( ze is nog niet licht hoor gelukkig kan ze wat hebben) ze is nu 77 cm en 9.8 kilo :)

7. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    Sem is nu 10 maanden, 74 cm en 9,5 kilo ;)

8. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

hier vandaag ook niet erg enthousiast terwijl ze normaal de oren van mn hoofd eet

9. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.497
    0
    0
    noord-holland
    tja en hier heeft ze gisteren weer de oren van vriend zn hoofd gegeten.. grin.. geen peil op te trekken
    zou Cygnet dan echt gelijk hebben.. * t zijn net mensen...* :)

10. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

hier nog geen last van, maar het kan heel goed dat ze minder zin hebben in eten, heb ik ook wel als het warmer weer is.
    Wel zorgen dat ze goed blijven drinken.

Deel Deze Pagina