hallo, Ik ben in ronde 8 bezig om zwanger te worden. Ik heb ergens op internet (weet niet meer waar) gelezen dat er een kans bestaat dat je sneller zwanger word als je met je billen op een kussen 20 minuten blijft liggen. Dit zijn mijn vriend en ik nou deze ronde aan het proberen. Ik ben benieuwd of iemand hier ervaringen mee heeft en of iemand door dit te doen ook snel zwanger is geworden. En ik vraag me af of er meerdere mensen zijn die hierover gehoord hebben en dit ook aan het proberen zijn.. Liefs suzanne
hai suus, het kan kloppen, hierdoor blijft het zaad in jou, als je meteen op staat kan het zijn dat er heel veel "goede" zaadjes ook meteen verloren gaan, dus op zich vergroot het je kans op zwangerschap niet perse, maar hierdoor zijn er meer goede zaadjes die jouw eitje kunnen bevruchten. het kan dus helpen als je vriend matig zaad heeft. bij een man die sterk zaad heeft is het niet nodig. maar helaas weet je dit niet vaak van te voren. wij doen het niet, omdat ik geen derde kussen heb op bed maar ik blijf wel zo'n 10 minuten liggen met mn knieen opgetrokken, dan blijft het ook wel binnen. dit trouwens alleen rond mijn eisprong. succes!
nou ik heb gehoord dat dat allemaal onzin is. want zodra je vriend klaar komt in jou schieten alle goede zaadjes meteen door en de "dode" zaadjes die gaan eruit. Ik had dat ook allemaal nagekeken enzo.. maar het eerste zaad wat eruit komt stroomt meteen door
Ik heb het wel gedaan, haha... Ik had zoiets van baat het niet dan schaadt het niet. maar of het echt werkt? Ik denk het eigenlijk niet, het zit meer tusen je oren (tussen die van mij wel althans).
heb het ook gedaan hoor en doen het nu weer, zit vast tussen de oren jah maar jah je weet maar noit toch en idd baat het niet dan schaat het niet toch.
Ja hier gedaan, en TOEN zwanger van dochterlief. En deze keer voor 2e zwangerschap ook gedaan en meteen zwanger van ons zoontje!
Hallo, Ik doe ook altijd netjes de bips de lucht in en blijf zo een aantal minuten liggen. Maar wat ik ook wilde weten is dat het ook geregeld gebeurd dat er na het vrijen heel wat zaad uitloopt. Ik heb dan het idee dat er niks meer in me zit en de klusbeurt voor niks is geweest. Klopt dit?
nee dat klopt gelukkig niet. Sperma is een plakkerig goedje en er blijven (zeker als je nog even bent blijven liggen) nog genoeg zaadjes achter om door te kunnen zwemmen.
Ik ben het al een aantal maanden aan het proberen onder het motto "baadt het niet, dan schaadt het niet"! Tot dusver zonder resultaat helaas.
Ik heb ook zoiets van baad het niet schaad het niet.. Ik heb mijn ovulatie net gehad maar had vandaag een beetje roze bloed verloren? wat kan dit zijn.. Klopt het dat dit de innestelling kan zijn. En kan het ook wat anders zijn (voordat ik daalijk te veel hoop heb)?
ja ik doe het ook leg gewoon een kussen onder me kont die ik ook nog een keer dubbel vouw waardoor ik nog hoger kom te liggen zoals al gezegt baad het niet schaad het niet, maar idd als mijn man uit me gaat na het klussen, gaat er inderdaad ook zaad mee uit.. maar goed hopen dat ie de rest nog er in zit..
Ik heb het ooit aan mijn gyn gevraagd en ze zei dat dit onzin is. Zoals sommigen eerder zeiden, de goeie zaadjes die zijn onmiddelijk op de goeie weg en die hebben geen hulp nodig om er te komen.
Ehm onzin of niet. Het doet je geen kwaad dus waarom zou je het niet doen. Ik doe het niet maar blijf normaal gesproken wel altijd 5 a 10 minuten liggen. De keer dat ik zwanger was is het onder de douche gebeurd dus ook als je staat kan het raak zijn.
Volgensmij kan het ook te maken hebben of je een gekantelde baarmoeder hebt of niet. Dan is even blijven liggen met een kussentje oid onder je billen wel goed. Althans dat zei mn moeder...