Na NOD buikkrampen, nu bijna niet meer?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Alieke, 9 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Hoi meiden,

Ik heb sinds juli een erg korte cyclus gehad van 18 dagen. Sinds september hebben we besloten om ervoor te gaan. Ik was eerst uit gegaan van een cyclus van 28 en vanaf die NOD had ik buikkrampjes en rare steekjes onderin me buik. Sommige die kriebelden een soort van :rolleyes: Nu, zijn alle krampjes bijna weg en heb er af en toe nog maar last van. Heeft iemand hier uitleg voor?!

2. Loving

Loving Bekend lid

24 apr 2008
    904
    0
    16
    hee alieke, ben je wel of niet ongesteld geweest?

3. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Nee ik ben sinds 26augustus niet meer ongesteld geweest.

4. Loving

Loving Bekend lid

24 apr 2008
    904
    0
    16
    hmm, dat is wel heel lang, ja! voor mij zijn die steekjes en krampjes een voorteken dat ik ongesteld ga worden... die beginnen bij mij al een week voor NOD. maar ja, je cyclus zou wel erg onregelmatig zijn mocht dat nu bij jou het geval zijn... misschien de huisarts even bellen voor bloedtest? succes en ik hoop voor je dat je zwanger bent!

5. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Ja het is allemaal zo dubbel, het kan beiden kanten op alleen nu de krampjes bijna weg zijn is het allemaal nog onduidelijker voor mij. Maandag moet ik naar de HA maar ik geloof dat ik naar het ZH moet om bloed te laten prikken, dus dan gaat het allemaal nog langer duren!

Hebben meerdere hier last van gehad, help me uit de put ;)

Deel Deze Pagina