Ik kan het nog niet loslaten. Ik accepteerde dat het mis was gegaan. Ik begon dus zondag te bloeden, maar heb geen pijn gehad, geen ernstige ongesteldheid, geen klonten, niets. Wel 2 echt volle tampons met ook vers bloed. Zondag begon het, het was heel lichtrose. Zette ook niet echt door. Die avond begon het dus meer roder te worden en echt vers bloed. Dit duurde tot gisteravond . Toen merkte ik dat er ook voornamelijk oud bloed en slijm in de tampon zat. Ook vanmorgen oud en slijmerig. Vanaf een uur of 09.00 uur niets. Tampontest gedaan en van binnen ook oud bloed. Ik heb dus de huisarts gebeld, en kon langs komen voor een test om te kijken of ik hcg bleef aanmaken. De assistente vertelde dat er ook wel kans geweest dat ik zwanger was van een tweeling maar dat het ene kindje de andere heeft afgestoten. Dus dat ik dan nog degelijk wel zwanger kon zijn. Ik dus met positieve gedachte urine in een potje en heen. De test was negatief. Met de gedachte van de tweeling zit ik nu, omdat mijn schoonmoeder dit ook mee heeft gemaakt. Ik weet het even niet meer . Ik ga er van binnen van uit dat het verkeerd is gedaan. Maar ik bloed niet meer, heb op een mini stukje na niets verloren. Wat dat is geweest weet ik niet. Het leek een vliesje/stukje wc papier. Ik kon het niet inschatten. Wat zouden jullie doen als je mij was? Het accepteren? Of toch hoop blijven houden? Zelfs de huisarts kon me niet de bevestiging geven, ik blijf een beetje onrustig. Mijn schoonmoeder bloedde ook gewoon. Maar dan zou de test toch positief moeten zijn geweest? Welke ervaringen hebben andere meiden na 5 weken zwangerschap en het ging mis? ik blijf stiekem zo hopen.
heb het zelf niet meegemaakt. GELUKKIG, maar denk dat als je test nu nega is, dat het toch echt over is. Of zie ik he verkeerd? Wil je iig heel veel sterkte wensen, lijkt me verschrikkelijk om mee te maken! Dikke virtuele knuffel!
nee oke dat meende ik al in je vorige onderwerp te lezen. nee dan zou ik het niet weten. want als je 5 maanden zwanger was geweest dan komt er echt wel iets te zien! en nu is het eingelijk altijd zoals ik gehoord heb gewoon een goeie ongi zo moet het er uit zien. ik denk je dat je gewoon door moet gaan en is het zo dan is het zo dan verder klussen en anders dan moet je gewoon ongelooflijk blij wezen dat je de baby nog hebt. liefs
Ohh, dan heb ik me in andere topics vast vergist . Want 5 weken en 5 maanden verschilt nogal . Check het wel eventjes. Ik heb de verloskundige om raad gebeld. Ik wist het niet meer. ik heb mijn verhaal gedaan. Zelf vind ze het vreemd dat ik zo weinig heb gebloed, en daarnaast ook vreemd dat de test negatief was. Moet volgende week voor een echo om de boel te onderzoeken. Van het negatieve uitgaan, dan valt het allemaal wel mee . Ik weet dat het mis is gegaan. Volgende week kan ik het denk ik pas echt los laten . Nu blijf je een beeeeetje hoop houden. Maar goed, laten we ook realistisch zijn. Heb flink in de rats gezeten afgelopen week, wat een week zeg.
strekte in 1ste plaats.. ik heb het zelfde ongeveer nu... had zaterdag een test gedaan positief! mijn man en ik blij... moets hij gisteren voor een week weg voor zn werk.. is het gister middag begonnen met bloeden en niet meer opgehouden... dus moets ik hem bellen... niet echt leuk.. nu zit ik een week alleen... ik ga er ook maar vanuit dat het niet gelukt is... maar het goede nieuws is dat we na 14 rondes nu wel weten dat we zwanger kunnen raken.. daar hou ik me maar aan vast!
Ik heb 6 juni een mk gehad... Was ook ongeveer 5 weken zwanger toen! Ik heb maar 1 dag bloedverlies gehad... Echt heel weinig en geen klonten of wat dan ook... Ik vond dat ook vreemd in het begin want zoals ik overal hoorde was een mk veel bloedverlies en hevige buikkrampen. Helaas is daar niets van waar! Ik ben bij mijn vk geweest op de afgesproken datum en wist toen net dat het echt 100% een mk was omdat ik de dag ervoor een nega test in handen had! Als ik nog zwanger was moest ik een posi test hebben en die was er niet dus wist ik zeker dat het fout was! Vroeg ook aan de vk hoe het kon omdat ik zo'n weinig bloedverlies heb gehad en helemaal geen buikkrampen . Zij vertelde mij dat dat per persoon verschillend is. En dat het er ook aan ligt hoe ver je bent in de zwangerschap. Hoe verder je bent des te meer bloedverlies en buikpijn/krampen! 5 weken is nog heel pril vandaar dat ik er weinig van gemerkt heb. Herken dus veel in jou verhaal. Denk dat het zo ook bij jou is gegaan Heel verdrietig en moeilijk! Maar idd zou wel naar de vk gaan want dan kunnen ze een afspraak maken voor een echo! Ze kijken dan of alles schoon is en op de natuurlijke manier is gegaan! Sterkte!
ik begrijp helemaal wat je bedoeld (helaas)... ik heb met bijna 8 weken een miskraam gehad en ik was nu bijna 31 weken geweest. Ik heb het er echt heel moeilijk mee gehad en eigenlijk nu nog steeds. Nu ben ik er veel te veel mee bezig en het lijkt wel dat het niet meer wil lukken. Elke maand heb ik diverse zw verschijnselen en elke maand valt het zooo tegen. Nu heb ik echt zo iets van als het deze maand nog niet is ga ik naar de dokter, het beheerst echt heel me leven op het moment. Ik leef heel erg met je mee en ik wens je heel veel sterkte! Liefs Inger
hoi, Ik heb een miskraam gehad bij 6 wk. Ook ik had geen krampen, leek net of ik ongesteld was geworden. Ik bleef ook stiekem hoop houden, terwijl ik wist dat het niet goed meer kon zijn. Ik heb wel aangedrongen op een echo, omdat ik het zeker wilde weten en ook wilde weten of het schoon was na de miskraam. Sterkte met alles. Inger, ik deel je gevoel. Ik had nu uitgerekend geweest en ook hier nog geen nieuwe zwangerschap. Jij ook sterkte en succes. Liefs Poeki
hoihoi, allereerst wil ik je heel veel sterkte wensen met het verwerken helaas heb ik het ook mee gemaakt ik was ook rond de 5 weken eerst vage matcare test en daarna cb digitaal met duidenlijk zwanger erop helemaal blij tot ik van de 1 op de andere dag wat krampen kreeg maar nog geen bloedverlies tot s avonds ik kroop over de vloer van de pijn met opstaan brak de hel los heb flink veel gevloeid en ook een stuk vlies achtig iets verloren heb in totaal misschien 4 a 5 dagen gevloeid ik had dus echt veel krampen en bloed. denk dat het idd bij iedereen anders is enige wat ik je kan zeggen is neem de tijd om het een plekje te geven ookal was het nog pril het is toch een klap. groetjes joyce
meis vind het heel erg voor je , maar ken je geen antw geven moet je denk toch op de uitslag wachten ! maar ik wou wel ff reageren want ik ben dus ook een tweeling geweest ! me moeder was zwanger van me en dacht gewoon van 1 baby en kreeg toen een miskraam want het zat buiten de baarmoeder! maar ze bleef misselijk enz... 2 weken later dacht ze ik doe nog een test ... en ja daar zat ik
Kijk, en dat bedoel ik eigenlijk . Dat heb ik nog in mijn achterhoofd zitten en waarom? Ik ben begin van het jaar op een paraparty geweest bij een vriendin. De paragnost begon bij mij meteen over wat ik met kinderen had. Op gegeven moment zei hij ook dat hij me zwanger zag lopen, en hij zei dat ik zoo dik was, het kon iets met een tweeling te maken hebben maar ook net weer niet. Ik wist niet wat ik ervan moest maken. Nu maalt het steeds in mijn koppie. Mijn schoonmoeder heeft excat hetzelfde meegemaakt namelijk. Maar teste jou moeder dan meteen na de miskraam?
hoi hoi ja ik snap zeker je onzekerheid vooral als je zoiets van de paragnost had gehoort! mijn moeder vertelde mij dat ze 2 weken na de miskraam weer had getest en dat ze zelfs in die 2 weken tijd een antibiotica kuur had gehad omdat ze blaas onsteking had! het is allemaal kl*te allemaal en dan kom je nu weer uit op het eeuwig duurden wachten ben zelf nu ook weer aan het wachten hihi! sterkte meis!
Ach, je leert het toch wel een plekje geven. Je moet hier ook niet in blijven hangen. Het leven gaat gewoon door. Maar dat eindelose wachten, als je iets wilt is niet altijd leuk. Ik ben iemand met weinig geduld. Ik moet weten waar ik sta. Maar helaas heb je dat met kinderen niet. Niet in de zwangerschap, maar ook als ons kindje er eenmaal is moet ik geduld hebben . Ik weet gewoon dat het mis is, maar ik heb die bevestiging nodig om het echt te accepteren. Nu blijf ik stiekem hopen omdat zowel de HA als de VK zeggen "er is een kans, al is die klein" . Ik kan daar zelf niets mee! Ik heb bevestiging nodig..... hahaha vreemd geval ben ik soms hoor.
Ja snap je , het leven gaat gewoon door je kan wel blijven treuren mja daar schiet je ook niks mee op hihi ben jij ook al iemand die weinig geduld heb 8) haha ik heb precies het zelfde ! ik heb heel weinig geduld ken zelfs niet stil zitten haha omdat ik altijd zo druk ben hebben ze me zelfs toen ik klein was op adhd getest haha... maar heeft de dokter nog wel bloed ofzo bij je af genomen ? liefs gaby
Nee, ze hebben geen bloed afgenomen. De test was negatief en dat vond de assistent voldoende . Ach, ik wacht nu af tot 11 juli. Moest vanmorgen even langs de VK om de verwijsbrief te halen. Wat confronterend, er naar binnen gaan! vond het niet zo leuk. Had er over een paar weekjes zwanger heen gemoeten . En al die zwangeren die binnen kwamen lopen, en huilende baby's! moeilijk hoor. Maar goed. Het komt goed!