Vanaf wanneer moet je je "vlucht"koffertje klaar hebben staan?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Joosie, 11 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joosie

Joosie Bekend lid

27 sep 2008
    614
    0
    0
    Ik sta zo in twijfel, ik heb geen weekendtas maar wel een trolly-koffer...die neem ik meestal mee op vakantie...maar ik denk dat die te groot is, en dat ze me mega uitlachen in het ziekenhuis haha..

Voor de kleine hebben wij een baby-koffertje, die hebben we gekregen van de vk toen bleek dat het hartje klopte...

Maar kleding enzo kan ik nog niet allemaal klaarleggen, want dat draag ik allemaal nog ja...heb niet echt overdreven veel zw.kleding..

Maar wat zal ik doen met de trolly-koffer? Moet ik nog een weekendtas aanschaffen?

2. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    Ik had ook alles in een trolley, wel zo handig!

3. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Maar je hebt vast een pyama die je in het ziekenhuis aan wil, als je een nachtje moet blijven? En grote onderbroeken, i.v.m. het kraamverband? Een voedingbh?

Wat betreft de trolley... Ik denk niet dat je de eerste bent die aan komt met een trolley/koffer, en dan nog... volgens mij maakt dat je die dag echt niets uit wat ze er wel niet van vinden, haha. Zolang jij al je spullen maar mee krijgt. Maar ik zou wel even kritisch kijken of je niet te veel mee neemt. Niet zo van; ik heb nu een grote koffer, dus dan kan ik dit en dit ook nog wel meenemen. En dat je dan terug komt en meer dan de helft niet nodig hebt gehad. Dat krijg je een beetje met een grote tas/koffer, natuurlijk.

4. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ik wou hem eigenlijk al klaar hebben hihi, het enige wat erin zit zijn sokken en ondergoed :)
    Wil deze week echt mee bezig, want anders word het helemaal niks, en het babytasje moet ook nog klaar :)

Al hoop ik toch thuis te bevallen, maar dan is zo'n tas weer snel uitgepakt natuurlijk ;)

5. Hester

Hester Niet meer actief

Oei, helemaal nog niet aan gedacht!
    Volgende week zal mijn verlof zijn begonnen en dan ga ik het klaarmaken.

6. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Van t weekend mijn koffer ingepakt.. Mijn vriend vroeg daarna hoelang ik op vakantie ging! :p Ik had zn mega koffer gepakt..

Nu heb ik al mijn spul in een trolley koffertje gedaan en de spulletjes van de kleine man in z'n luiertas, maxicosi staat er ook naast!
    Straks alleen nog ff toilettas + spulletjes inpakken..

7. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Wat een geduld allemaal. Ik moet in het ziekenhuis bevallen en ik loop nu al lijstjes in m' n hoofd te maken met wat ik straks mee moet nemen :p. Ik zorg dat hij met 30 weken klaar is (ivm vorige bevalling bij 31w). Dan weet ik dat ik igg de goede spullen bij heb ipv dat manlief of moeders dat bij elkaar moet zoeken ;)

hmm.. en dan te bedenken dat de babykamer nog niet eens af is :p

Deel Deze Pagina