Zit er hellemaal door heen vandaag.. even hartje luchten!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door xSNDY19x, 19 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.815
    691
    113
    Vrouw
    Nah ik ben vandaag 31 weken en 1 dag zwanger, maar t voelt alsof ik al echt hellemaal op mijn einde van de zwangerschap zit..

ik zit nog op school omdat ik graag kinderopvang door wilde studeren. dus 3 dagen per week zit ik op school maar ik heb echt een rot klas met rot kinderen die 16 17 jaar zijn, en zich dan ook nog eens ver onder hun leeftijd gedragen! dus ik wordt er hellemaal gek van..

nu is er 1 meisje waar ik de hele tijd mee rond loop omdat ik door de andere niet geaccepteert wordt, maar nu heeft zei ADHD en alles wat ze zegt wordt serieus waar 5x herhaalt.. en als ik dan ff geen heb om te reageren omdat ik het of kinderachtig vindt of omdat ik er gewoon geen zin in heb herhaalt ze het nog een keer en geeft ze me een elleboog in mijn buik, en dan denk ik echt vies rot wijf ROT OP!

maar vandaag zat ik er zo erg door heen, dat ik van school uit eerder na huis ben gegaan, en toen ik thuis kwam barste ik hellemaal in janken uit! en waarom? Ik weet niet, het bleef mij volgen in mijn hoofd dat ik dat mens uit mijn klas zo irritant vindt en kinderachtig.

Nu moet ik officieel nog t/m 36 weken zwangerschap na school, ma ik heb enorme last van bekken instabiliteit, en sommige leraren hebben hier schijt aan en laten me gewoon lekker heen en weer lopen en zeggen ach mens stel je niet zo aan!
    maar weer andere leraren laten me lekker rustig zitten!

Vandaag ook bij Interacties, we moesten een babytje in badje doen.. nouja hun weten dat ik op 31 weken zwangerschap zit en er dus veel verstand van heb dus gingen ze de vragen aan mij stellen ma waarom aan mij? ik heb er al verstand van en de klas moet leren! maargoed, ik deed toch maar mee omdat ik het heel goed met die juf kan vinden.

Ik denk dat ik volgende week nog naar school ga, en daarna met verlof ga, ik trek het niet meer en het blijft me thuis ook nog steeds volgen en ik slaap snachts zowieso al niet meer!

Dan heb ik ook nog mijn vriendlief die 40 uur per week werkt, en ik mis hem zo erg terwijl ik het eerst goed vondt dattie zovaak weg was voor zijn werk.. maar nu is het zo dat als hij thuis komt hij dood moe is en we zitten ook nog midden in een verhuizing. we hopen dat we dit weekend in ons huisje kunnen wonen, maar ik heb gewoon momenteel heel weinig aan me vriend, ma ik weet wel dat hij achter me staat, en me wel wilt steunen!
    maar ik kan wel janken om dit soort dingen!

Het ergste is nog, wij wonen pas in hengelo (ov) en hebben daarvoor in Hilversum gewoont, daar had ik ook al absoluut geen vriendinnen en familie.. ik ben zelf een limburger (venlo)en heb dus al mijn familie in Limburg zitten. en mijn moeder waar ik geen contact meer mee heb die woont in Spanje.
    De gene door wie ik gesteunt wordt is mijn vriend voor de rest niemand. mijn vriends ouders zijn gescheiden en zijn 2 zeurs.. zijn vader heeft een achterlijke vriendin die me zomaar aanvalt. en zijn moeder zeurt alleen maar om hun scheiding en geld etc. en ze zijn totaal niet enthousiast over onze zwangerschap omdat ze denken dat we er niet voor gekozen hebben wat WEL zo is! en waarom zien mensen dat gvd toch niet in :x?!
    Ik heb hier in hengelo dus ook geen vriendinnen.. ik ben blij als onze kleine meid er is, dan heb ik tenminste meer te doen dan nu enzo, en kan ik tenminste lekker genieten!

Maar voor nu zit ik er hellemaal doorheen en wilde dit toch even kwijt! Sorry dat alles beetje door elkaar staat, ma ik ben iemand die altijd typt wat in d'r opkomt. en dat kan soms ineens hellemaal veranderen enzo haha!

Liefs, Sandy!

2. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Jeetje meid, wat vervelend zeg allemaal! :(
    Is er niet iemand op school waar mee je kan praten, vertrouwens persoon ofzo? En die er misschien voor kan zorgen dat je eerder stopt met school vanwege je BI.

Ik weet trouwens niet hoe oud je bent, maar hier hebben ze bijvoorbeeld waar ik woon een jonge moeder club, daar leer je dus moeders kennen van je eigen leeftijd, met wie je dus ervaringen kunt delen, en misschien kunnen daar wel vriendschappen door onstaan?

Nou meid, probeer toch maar rustig aan te doen met alles..
    En ondanks alles toch nog een beetje te kunnen genieten van de laatste loodjes.

liefsss.

3. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    je heb pb (woon ook in hengelo)

4. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.815
    691
    113
    Vrouw
    Meiden beide bedankt voor jullie pb en reactie!

ik ga het inderdaad rustiger aan doen en vanaf volgende week lekker met verlof! Anders weet ik dat het nog meer aan mij gaat vreten!

Ze hebben hier inderdaad zo'n moeder club maar ik ben te laf en verlegen om daarheen te gaan, ik ben een heel verlegen iemand!

5. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Maakt helemaal niet uit hoor dat je verlegen bent, :) zit er hier ook eentje nu dit verhaaltje te typen.. Internet gaat voor mij ook veel makkelijker dan IRL.
    Hier hebben ze dan ook inderdaad ene jonge moeder club, alleen is dat maar voor een bepaalde leeftijd, tot 23, en dat ben ik helaas al.. Maar ik had gehoord dat de groep te klein was dus dat ik er misschien nog wel bij zou kunnen ongeacht mn leeftijd! Dus ben benieuwd.. Al zou ik dat ook wel spannend vinden hoor, ben ook zo super verlegen! pff. :O

Jaa en gewoon inderdaad rustig aan doen, is voor jou goed, maar is voor je kindje ook wat prettiger, want die voelt volgens mij ook wel aan dat het je niet lekker zit.

6. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    even off topic. je hebt zojuist het 100ste berichtje gezet! :p

7. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.815
    691
    113
    Vrouw
    haha ja klopt ik zag het!

maar zou wel leuk zijn voor je als je dan inderdaad met die groep zou mogen mee doen ongeacht je leeftijd!
    hier is het wat ik net hoorde tot 24 jaar..
    wel jammer inderdaad voor moeders van net 24 (in jou geval 23) jaar dan net niet meer toelaten!

En ja inderdaad internet is zoveel gemakkelijker dan IRL. Ik zit nu ook met corina te praten op msn (van dit forum) en dan als ik bijv. iets met haar af zou spreken zou ik m echt thuis 1 uur van te voren zitten te knijpen van oh god oh god dalijk valt het stil en weet ik niet meer wat ik moet zeggen etc.

Lang leven het internet! haha.

8. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum

echt niet ik neem je gewoon mee :p krijg je als je er achterkomt dat je in me straat woont :p

ikke is corina dus :p
    ennuh niet zo verlegen;)

9. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.815
    691
    113
    Vrouw

haha ik zal het zowieso zeker gaan proberen :d.. en ja bij elkaar in de straat dan kun je gewoon haast niet zeggen van nee ik kom niet omdat ik te verlegen ben hahahaha!
    maar het is altijd handig als de een niet verlegen is dan trekt die je inderdaad er gewoon doorheen enzo :D!

10. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    daarom en gewoon donna bellen he dan vraag je of je met mij mee mag voor de vrijdag ochtend :p om te kijken
    of voor afspraak daar

en weet nu welke nummer je woont als jij niet kom kom ik zelf wel hehe oh gemeen ben ik nu he :p

11. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.815
    691
    113
    Vrouw

haha ja ik ga ze morgen bellen dan vraag ik dat wel ff jaa :d ma aankomende vrijdag moet ik nog wel naar school denk ik.. of ik ga niet haha dat kan ook :D!

Haha nee is niet gemeen, is juist goed voor mij!:p dan leer ik het een keer hahaa.

12. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    haha morgen is het zaterdag lieve schat :p dan zullen ze er niet zijn:p

13. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    haha, nou goed om te lezen dat je nu ook iemand hebt gevonden die in de buurt woont, wel zeer toevallig..
    Misschien is het dan inderdaad wel leuk als jullie samen naar die groep zouden gaan! :D

Ze sleept je anders gewoon mee lees ik haha!

14. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    He dat is toch geweldig. Je hebt gewoon iemand gevonden die in dezelfde straat woont. En ook iemand die daadkrachtig genoeg is om je mee te slepen. Ik hoop dat jullie heel veel aan elkaar gaan hebben, want zo te horen kan je wel een vriendinnetje gebruiken.

Succes met je keuze wat school betreft. Op een gegeven moment is het klaar he. Al zal het niet makkelijk zijn.

Ik hoop dat je de laatste weken van je zwangerschap fijn doorkomt en de rust een beetje zal wederkeren.

15. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.815
    691
    113
    Vrouw
    heel erg bedankt voor jullie reacties:D!

ik vindt het ook echt super tof van corina dat ze meteen reageerde etc en me mee wilt slepen haha!

Ik kan inderdaad wel iemand gebruiken!

En school is nu gewoon klaar voor mij het is zeker niet makkelijk maargoed ik blijf ingeschreven staan en ga in september de opleiding weer hervatten! dus dat kan allemaal makkelijk toch.

echt bedankt meiden!

Deel Deze Pagina