Ervaring flexa expert verf

Discussie in 'De lounge' gestart door Soumayyaah, 24 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soumayyaah

Soumayyaah Bekend lid

8 aug 2011
    547
    33
    28
    We hebben sinds de kleine zich voort kan bewegen, vooral beneden, overal handjes en smoezelige plekken op peuterhoogte. Het irriteert me enorm dat je die vlekken niet weg kan poetsen. Nu zag ik bij de gamma flexa expert waar je dus vlekken vanaf zou kunnen 'schrobben' zonder dat de verf eraf gaat of zonder dat het gaat glimmen.

Iemand ervaring met deze verf, en kan je ermee doen wat ze beloven? Ze geven nu 40 pct korting dus scheelt wel wat in de prijs..

Ik twijfel om eerst de gang te doen in een licht taupe kleur, die heeft hier het meest te verduren. En als dat bevalt de muur langs de trap.

2. Bootcamp babe

Bootcamp babe Niet meer actief

Wij hebben dat van Sigma. Krijg je een spray en een doekje bij. Werkt echt. Kun je bij elke goede zaak in elke gewenste kleur laten mengen.

3. Soumayyaah

Soumayyaah Bekend lid

8 aug 2011
    547
    33
    28
    Oh das ook wel een goeie dan, want de expert verf hebben ze alleen in een paar vaste kleuren. Eigenlijk wel de kleuren die ik mooi vind, maar als het me bevalt wil ik het misschien boven ook doen met die verf. We zouden nu alleen over schilderen omdat het smoezelig is maar niet omdat we de kleur(en) zat zijn. Dus als het wat langer mee zou kunnen.. thanks voor de tip!

4. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.822
    4.198
    113
    Sigma badkamerkwaliteit heeft schrobklasse 1 t.o.v. Flexa schrobklasse 3. Is dus vele malen beter schoon te maken

5. Soumayyaah

Soumayyaah Bekend lid

8 aug 2011
    547
    33
    28
    Ah ik ga eens kijken! moet wel zeggen dat ik alleen oppervlakkige vette vingers verwacht schoon te maken en geen muurschilderingen oid.

Deel Deze Pagina